вторник, 19 юли 2016 г.

Golden Rose Wow! лакове - ревю (част 2)

Здравейте, приказни!
Знаете колко харесвам малките лакове от серията Wow на Golden Rose, нали? Миналото лято споделих с вас кои бяха любимите ми 5 цвята (ревю), а днес ще ви запозная с още 4 малки сладурчета.
Мнението ми за лаковете е все същото, а именно, че има страхотни цветове, много сладки опаковки и зашеметяваща цена - само 0.99 лв. Какво можем да искаме повече?
Ето и какви са новите попълнения в колекцията ми от лакове. Два страхотни цвята за лятото и два, които ще нося през тази есен.


Започвам с може би най-любимия от всичките четири, а именно лакът в прасковено под номер 36. Той ме беше подарък аз рождения ден, но тогава не му обърнах голямо внимание. С настъпването на лятото обаче аз се влюбих в цвета, за който ви говоря и в Любимите ми продукти за юни , не само защото е в много красив пастелно-прасковен цвят, но и идеално се съчетава с прасковената палитра на Too Faced,  по която може би вече всички са разбрали, че съм луда, хаха. Ако ви е интересно можете да видите нейното ревю тук.


Вторият лак, който е перфектен за лятото е номер 83 и е в страхотно небесно синьо. Това беше най-носения от мен лак миналото лято. Видях го на ноктите на една приятелка и толкова много ми хареса, че... в същия ден отидох да си го купя.  Много прилича на Catrice The Sky So Fly, но е една идея по-тъмен от него. Ако харесвате синьото съм сигурна, че ще се влюбите в него.


Следващия лак е номер 57 го купих в края на миналата есен, но мисля, че не го носих достатъчно, защото имам прекалено много есенни цветове. Той е винено червено с блестящи частици. Според мен стои доста красиво на ноктите и определено ще се постарая да го нося повече идната есен.



И последния лак, за който ще си говорим днес е под номер 44 и е в много интересен цвят, който трудно бих могла да ви опиша. Нещо като лилаво - седефено. Нямам друг подобен лак в колекцията си от лакове.



Това беше всичко от втората част с лаковете ми от Wow серията. Ако искате да видите колекцията им от лакове, не пропускайте да гледате видеото

                                                                                                   Love, Adriyana 

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар