четвъртък, 30 юни 2016 г.

Too Faced Sweet Peach Palette

Здравейте, приказни! 
Имам голямото удоволствие днес да ви представя една палитра, която трайно се настани в сърцето ми. Тя е една от най-новите в колекцията на Too Faced и носи най-сладкото име Sweet Peach.


 Още щом видях снимка на палитрата в интернет знаех едно - това е моята палитра! Не само, че опаковката е супер нежна и женствена, но и цветовете са точно такива, каквито обичам да нося. От нежно розово, през прасковено до зелено, лилаво и черно. Да не забряваме и няколко основни кафяви тона, които винаги влизат в употреба.


Първият, който си купих и засега един от трите продукта, които имам на Too Faced беше Chocolate Bar Palette, за която все се каня да направя ревю, но безуспешно (за сметка на това имам ревю в youtube, което можете да погледнете тук). Заради нея се влюбих в марката, която бих предпочела пред всяка друга. Може би и други марки правят и по-страхотни гримове, но... Too Faced си е "моята" марка! :)


Всеки път щом застана пред техния стелаж в Sephora ми трепва сърцето и си набелязвам нещо, което ще купя в бъдеще. Разбира се, за да купя нещо от високия клас козметика трябва или да ме е пленило още при първото му виждане, или да съм чела доста за него и да съм сигурна, че ще ми хареса, защото със сигурност не давам 92 лв. толкова лесно.


Sweet Peach обаче купих напълно на сляпо, просто заради снимките в нета. Толкова силно ме впечатли как изглежда, че дори не се интересувах, че имаше и доста негативни ревюта в youtube. Все пак знаех, че качеството на сенките е върховно и това ми стигаше.
Палитрата мирише доста силно на праскови или поне на нещо, което наподобява техния аромат. Лично на мен много ми харесва, но шоколадовата ми ухае по-натурално.
Влюбих се в цветовете на палитрата и най-вече в Candied Peach, който може би и единственото прасковено в палитрата. Много красиво се получава гримът с него. Хем нежно, хем необикновено. Все пак... колко често се гримираме с прасковено? Мисля, че ще го нося доста, защото много се харесах с такъв цвят на очите (можете да го видите във видеото на края на поста)


Друг цвят, който веднага ми стана любим е резедавото зелено, наречено Bless Her Heart, както и лилавото Delеctable и синьото с много брокат Talk Derby To Me. Разбира се и другите са страхотни, но тези за мен са акцентът в палитрата и нямам подобни в шоколадовия бар.


Качеството на сенките е прекрасно. Много пигментирани са, много лесно се преливат, освен това са много, много красиви. Някои от цветовете са доста мазни и на пипане са като масло.
Цветовете можете да комбинирате по най-различни начини, тъй като има матови, перлени, с брокат, с блясък и въобще... всякакви разновидности. С голямо удоволствие ги ползвам, дори само гледането им ми доставя удоволствие. Може да ви звучи налудничаво, но е факт.
Eто ги и двете с шоколадовата палитра. Моите съкровища, хаха :)



Много ми е интересно каква ще е следващата палитра на Foo Faced. Ясно е, че удариха джакпота с "ароматните" палитри, така че не се съмнявам, че ще има още и още все по-интересни и по-закачливи. Разглеждала съм по-подробно и останалите палитри (Semi sweet и Bon Bons), но за мен като тази няма друга! Дори с малко бие любимата ми Chocolate Bar, но тя пък има по-голяма сантиментална стойност за мен, тъй като беше много желана, дълго чакана и най-вече първия ми продукт от високия клас.

 


Със сигурност това е най-ценното ми притежание в грим колекцията ми. Не бих я заменила за нещо друго. Ако можете да я пробвате... ще ме разберете :)
Спирам до тук и ви оставям с видеото, което направих специално за палитрата. В него можете да видите суочове на цветовете и всичко друго, което ви интересува. А вие имате ли палитрата и какво мислите за нея? :)



                                                                                                      Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар