четвъртък, 15 октомври 2015 г.

Jumbo Haul

Здравейте, приказни!
Много обичам да прекарвам времето си в магазини Джъмбо, а вие? Разглеждане, ах-кане на всяка готина играчка и "джунджурия" и припомняне на чувството да си дете! Шантаво е, но е супер разтоварващо и забавно, особено, ако си с някой, който е съгласен да те снима с всяка хелоуинска шапка, която поискаш, хихи!


И макар избора да беше прекалено голям... аз си тръгнах без костюм за хелоуин, но за сметка на това с дребни, но много сладурски покупки.
Първото нещо, което ме грабна беше най-обикновен картонен моливник, който обаче е с надпис, който наистина искам да виждам всеки ден - Do More Of What Make You Happy. Винаги съм се придържала към това, но много често се оставям другите да ме убедят в обратното, че трябва да правиш това, което обществото ти налага, а не това, което те прави щастлива... Мисля да го използвам за четки, защото гримирането е едно от многото неща, което ме правят щастлива и на което не отделям желаното време напоследък.


Като говорим за надъхващи фрази открих тази много сладка чашка, в която се побира по-малко от глътка (!!!) Много обичам малките предмети, така че беше очевиден избор.


Следващата ми покупка също е супер безполезна на пръв поглед, но по свой начин вдъхновяваща. Това е ароматизатор за гардероб под формата на рокля. Толкова е сладка роклята, че хич не ме интересува как мирише и дали мирише... просто трябваше да я имам!



Още две неща, свързани с гардероба и дрехите успяха да ми харесат и това са окачалки за шалове и за панталони. За окачалка за шалове си мисля от доста време, защото имам много голям брой шалове, които трудно подреждам и организирам. Смятам, че тази е перфектна, защото събира цели 12 шала, освен това се вижда стабилна и изглежда бонбонена и красива. От окачалката за панталони нямах голяма нужда, но все пак я взех, защото беше само 2 лв., а една окачалка в повече никога не е излишна. (в случая комплект от две)


От следващата си покупка съм супер доволна и много се радвам, че се реших да я направя. Говоря за имитацията на бюти блендъра, който струва само 2.50 лв. Предположих, че ще няма да става за нищо и ще си дам парите на вятъра, но се оказа перфектната гъбка. Фдт-ът ми днес стоеше повече от естествено и видя на това именно малката гъбичка. Представям си какво е да работиш с истинския бюти блендър, щом този ми хареса толкова. 


Тази година, както и миналата отново ще се включа в благотворителния базар, който училището ни прави всяка Коледа. Миналата година направих домашни курабийки, рецептата, за които можете да погледнете тук .Взех си тези коледни форми за сладки, дано ми свършат работа.


Е, това е! Нещата са съвсем дребни и никак не са много, но пък настроението ми през този ден беше прекрасно. Надявам се и на вас съм дала няколко идеи за малки покупки.

                                                                                                    Love, Adriyana

 

 Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA




Няма коментари:

Публикуване на коментар