понеделник, 10 април 2017 г.

The Body Shop Moringa Body Butter - ревю

Здравейте, приказни!
Тези, които следят блога ми знаят, че преди време писах за маслото на The Body Shop с сацума. Толкова много ми хареса, че знаех, че трябва да се сдобия с още масла на марката, които с право са едни от най-обичаните им продукти.
Този път се спрях на напълно непознат за мен аромат, а именно този на моринга. Морингата е известна като "дървото чудо" и "вечното дърво", защото след като бъде отсечено израства отново и дава плодове. Дори и в най-големите суши. Звучи доста интересно, нали?


Продуктът ми беше пратен от сайта за маркови парфюми - parfimo.bg. Там има доста неща на марката The Body Shop и да си призная ми беше доста трудно да избера един. Освен маслата им искам да пробвам и душ геловете, които отново са любимци на западните блогъри. Има и бътъри за устни, но ме е страх, че ще ги нанасям на устните си като луда... просто за да усетя невероятния им аромат, хаха


Като формула маслото от моринга е същото като това от сацума. Много гъсто, овлажняващо и подхранващо. Лично аз се намирам поводи да го нанасям отново и отново, като с това темпо май скоро ще попадне във видео за празни опаковки. Въпреки това, ако се използва разумно е доста икономично.
Ароматът е това, което най-много ми харесва в него. Ако не сте помирисвали моринга... то тогава няма как да предположите на какво мирише. Според мен наподобява аромат на цветето крем или пък някакви лилия. Много свежо, кремаво и нежно. С една дума - прекрасно!
Ароматът се запазва на кожата около 1 -2  часа ,а след като съм го използвала дори цялата стая мирише. 


Изключително много харесвам тези масла и ги препоръчвам с две ръце, дори само заради това, че ще ухаете прекрасно. 

Можете да намерите маслото тук - The Body Shop Moringa Body Butter . Цената му е 10.40 лв. за 50 ml.

                                                                                                       Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA



* продуктът ми е изпратен от parfimo.bg. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар