петък, 14 април 2017 г.

Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit - ревю

Здравейте, приказни!
Днес бързам да ви разкажа за любовта си към едно малко трио за лице, което не очаквах да ми хареса чааак толкова. Отдавна съм слушала, че продуктите на Makeup Revolution са на много високо ниво и в последните няколко месеца се убедих в това.
Свързвам марката най-вече с палитрите им, които имитират цветовете на палитрите на Too Faced и са в абсолютно сладурски опаковки. И да, въпреки че имам достатъчно сенки си мечтая да се добира до тези съкровища. Но днес няма да си говорим за сенки, а за скулптуриращата палитра, която не съм спряла да използвам последния месец и която много хора твърдят, че е абсолютен dupe на Urban Decay Naked Flushed Palette.



Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour kit   избрах от сайта за оригинални парфюми - parfimo.bg, където за голяма моя радост има доста от продуктите на марката.
Малката палитра съдържа контурираща пудра, руж и хайлайтър. Моите са в светлата гама (Ultra Fair C01) и са пeрфектни за моята кожа.
Нека започнем с опаковката. Много ми харесва, защото е  малка, стабилна и супер удобна. Когато пътувате няма защо да се чудите какви продукти да вземете със себе си. Това трио съдържа всичко необходимо. От вътрешната страна има съвсем малко огледало, което обаче върши работа, ако се наложи. 



Контуриращата пудра е перфектния кафеникав цвят, който в никакъв случай не стои неестествено. Отдавна търся нещо, което да замени сянката ми на Essence, за която много пъти съм ви говорила.
Вторият цвят е много красиво шампанско, което стои страхотно както като хайлайт, така и като сенки, особено във вътрешната част от окото.
И третият цвят е много необичаен руж, който смесва в себе си розово, прасковено и златисто. Нямам подобен цвят в колекцията си и определено ще го ползвам лятото, защото смятам, че е най-подходящ за тогава, когато имаме лек загар.



Цената на палитрата е 9.80 лв. за 11g, което е повече от добра сделка! Ще ми се повече марки да взимат пример от Makeup Revolution и да правят страхотни продукти на разумни цени.
Изключително много препоръчвам палитрата, знам, че няма да съжалявате, ако я пробвате.

                                                                                                         Love, Adriyana



youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар