неделя, 23 април 2017 г.

Прекрасно жълто от Golden Rose

Здравейте, приказни!
От няколко седмици търся жълт лак, който обаче да е типичното "патешко" жълто. Или пък се води "лимонено"? Няма значение, важното е, че е много нежно и красиво. Купувала съм си различни жълти лакове през годините, но имам чувството, че този цвят е модерен и разпространен именно в последните няколко години. И определено аз съм му фен!
Спрях се на Golden Rose Color Expert номер 44 и днес просто реших да ви покажа маникюрът, който направих с негова помощ.


Лакът се нанася доста лесно, но не е много покривен и ако го нанесете не много внимателно оставя леки черти. Все пак за цената си от 2.50 лв. смятам, че е доста добър, още повече, че цветът е разкошен! На първата снимка съм нанесла два слоя без топ лак. Стои страхотно, особено, ако сте на лятна вълна като мен! Взех го с идеята да го нося на морето, но... колкото и да не ми се иска - до тогава има доста време и мога да си променя решението.


Реших обаче да си поиграя повече и да сложа от стикерите от китайския сайт aliexpress, за които ви показах тук,  заедно с матовия топ лак на Catrice, който обожавам и за който повече ви говоря в тази публикация. Оказа се, че леко се размазват шарките по ноктите, когато слагам от този топ лак, така че за следващи път ще използвам обикновен. Въпреки това много ми хареса как се получи.


А вие какви лакове за нокти обичате да носите през пролетта и лятото? Кои бихте ми препоръчали?

                                                                                                       Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар