вторник, 10 януари 2017 г.

NYC Smokin' Hot volume mascara - ревю

Здравейте, приказни!
NYC (New York Color) е марка, която не бях чувала преди да започна да гледам американски youtube-ри. След доста хвалби от тяхна страна реших и аз да изпробвам нещо на марката, която е изключително бюджетна и е от типа на Essence или Golden Rose при нас. Разбира се за техния стандарт на живот е доста по-евтина от всички марки на нашия пазар (при нас не съществуват май толкова евтини гримове?)
Преди време изпробвах техен брокатен лак, за който доста съм ви говорила и знаете, че ми е любим. Беше ми интересно да пробвам някой грим продукт, затова избрах спиралата за обем Smokin' Hot Show Time, която ме привлече със сладурската си опаковка. Доста ограничено количество от продуктите на марката могат да се намерят в parfimo.bg , където освен маркови парфюми има и доста козметика, която иначе не се намира в магазините. Аз съм си харесала и едни сенки на NYC, който струват само 2.50 лв., а са 4 цвята (WTF?).  Жалкото е, че наистина имат страшно ограничено количество от продуктите на NYC , но все пак е нещо, хаха


Е, нека все пак ви кажа мнението си за самата спирала. Тя идва в стандартна опаковка от 8 ml.
Четката и е синтетична и доста ми напомня на първите спирали, които започнах да пробвам в тийнейджърските си години. Тогава нямаше всякакви разновидности на четките, както днес, ами преобладаваха стандартни прави синтетични четки, без клатеща се главичка.


Спиралата първоначално не беше прекалено водниста и цапаща, каквито съм свикнала да са повечето спирали при отварянето им. Веднага започнах да я използвам. Не се размазва и не се рони, което веднага ме спечели. Не прави кой знае какво на миглите ми, но за парите си мисля, че е страхотна. Определено бих пробвала и други спирали на марката, ако ми се отдаде възможност. Цената и е около 4-5 лв.

А вие пробвали ли сте нещо на NYC?
 

                                                                                                        Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

 * продуктът ми е изпратен от parfimo.bg. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му.



Няма коментари:

Публикуване на коментар