вторник, 3 януари 2017 г.

Най-доброто от 2016

Здравейте, приказни и ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА! Пожелавам ви много зраве, щастие, късмет, любов и поводи за широки усмивки и бурен смях!

В началото на 2017 си спомням с усмивка за всичките страхотни моменти, които имах през 2016 и в мен се събужда желанието да ги споделя тук с вас.
Определено това беше годината, през която настъпиха доста промени в живота ми, а също така се сбъдна и една моя голяма мечта. 

Януари :
Годината започна подобаващо с много сняг и билет за концерта на моята любима Марая Кери. При такъв старт... май няма нужда да се изненадвам, че 2016 беше eдна от най-хубавите ми години досега.


Февруари
Един незабравим Св.Валентин!


Март
През цялата година е хубаво да се чувстваш специално, но сякаш март наистина е най-женския месец. Не спирах да правя видеа за youtube канала ми, като запаметих много весели и незабравими моменти.


Април
Ах, Април! 16 април 2016! Най-уникалния ден в живота ми. За първи път се качих на самолет, за първи път бях в Италия. Видях и чух на живо моята голяма любов в музиката Марая Кери. Нещо, което не може да се опише, но все пак се опитах в няколко поредни публикации, с които много се гордея! Можете да прочетете тук .


Също така този месец направих първата си колаборация с няколко влогъри в youtube.


Май
Последен месец с моите ученици. Тържества, контролни...


Юни
Щастлива след интервюто за работа за място, което много желаех. Да, точно така избраха мен! Предстоеше лято, в което нямаше да се притеснявам за нищо, свързано с работа. През този месец се роди и моята племенница Вихра. В същия ден си получих и Too Faced Sweet Peach. Това се казва късметлийски месец :)


Юли
Видях племенницата си за първи път! За малко не умрях (буквално и не чак толкова) при преминаването на ждрелото на река Ерма! Минавайки през течащи реки с хлъзгащи се камъни, клатещи се мостове и вскякви екстремни (за мен) щуротии си казах "Щом мина през това, ти можеш да минеш през всичко" :D


Август
Здравей София!
Започнахме ремонт на апартамент, работа по мечтаната ми тоалетка, разбира се и по "холивудското" ми огледало. Месец, през който бяхме целите с боя, спахме на земята, НЕ ходихме на море, но бяхме щастливи.  Видеото за толетката ми можете да видите тук .


Септември
Още едно ново начало! 15-ти септември - началото на много училищни приключения.


Октомври
За първи път на водно колело, за първи път в БТВ новините, хахаха


Ноември
Киномания! Кино Арена се превърна в любимото ми място :D, дори прекарах там и рождения си ден :D


Декември
Празници, ваканция, видеа (много видеа) и колекцията на Марая Кери и MAC... все много хубави неща.


Разбира се това са само някои от нещата, което реших да споделя тук. Както всяка година, така и тази имах трудни моменти, падах, ставах и пак продължавах. 
Най-голямото богатство на 2016 беше, че всички от моето семейство и близките ми бяха живи и здрави! Това е и единственото нещо, което си пожелавам за 2017! Здраве за мен и близките ми. Всичко друго се постига с малко повече труд и вяра!

                                                                                                     Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар