понеделник, 31 октомври 2016 г.

Душ геловете ми в момента - мини ревюта

Здравейте, приказни!
Тези дни осъзнах, че съм натрупала доста душ гелове и реших да споделя накратко какво е мнението ми за всеки един от тях. Харесвам един повече от други,трети са ми абсолютни фаворити, а четвърти - няма да купя повече.
Започвам  с три невероятно сладки аромата и продукти, които ми се настаниха в сърцето.  

Palmolive Gourmet Chocolate Passion пробвах преди няколко месеца и от тогава се влюбих в него. Ароматът е на шоколад, на истински шоколад! Взимането на душ с него е истинско преживяване. Писала съм ревю , което можете да погледнете. Изразходвах една опаковка и вече съм с нова.

Yves Rocher Coffee Beans from Brazil е продукт, за който слушам от доста време, но чак сега пробвах. Май няма човек, който да го е имал и да не се е пристрастил. Ароматът е на кафе и обичам да го използвам сутрин, защото по този начин още повече засилва "жаждата" ми за глъдка ароматно кафе. Състава на душ гела също е много добър, като прибавим и малката сладка опаковка - май се очертава един перфектен продукт. Определено е откритието ми за този месец.


Cottage La Caramel е още нещо, което искам да пробвам отдавна и най-накрая се реших. След като преди време открих карамеления душ гел и дори беше любимия ми душ гел за 2015 г. знаех, че искам да пробвам този, който е с ексфолиращи частици. Ароматът му е на истински карамел и една се сдържам да не го опитам. Дали става за ядене... все пак е със захар?
И трите душ гела за мен са уникални и ги препоръчвам с две ръце.

Отдавна не бях пробвала продукти на Dove. В момента в банята ми има цели три от тях, които много харесвам.
Dove Purely Pampering Sweet Cream with Peony е най-любим от трите продукта. Прекрасен аромат, който би се харесал на всеки. Консистенцията е много приятна, кремообразна и пенлива. Усеща се по-луксозно на кожата от обикновените душ гелове. Със сигурност ми си превърна в любим.
Dove Nourishing Care & Oil Marocan Argan Oil е със същата консистенция, но с аромат на арганово масло. Предназначен е за суха кожа, което е плюс за мен. Лично аз бих предпочела някой друг аромат през този,защото не ми е много по вкуса.


Dove Nourishing Care Shower Oil е много интересен продукт, който не бях пробвала досега.  Това е олио за под душа, което цели да остави кожата мека и подхранена и тя да няма нужда от лосион за тяло след това. Според мен действието му не може да се усети веднага. Като измивен продукт е много приятен.
Можете да погледнете видеото , в което говоря за продуктите на Dove.

Последните душ гелове бих определила като доста по-несполучливи от предишните изброени. Не че са лоши, просто не са нищо особено.

Balea с аромат на захарен памук е нов на пазара и го купих заради сладката опаковка. Смятах, че ще мирише на захарен памук, но мирисът му се оказа доста лек. Харесвам лосиона от тази серия, но душ гелът по-скоро ме разочарова.



Oriflame Disney Finding Dory беше доста чакана от мен поръчка по времето, в което даваха филма в кината. Подведох се от моята любов по Дисни и си поръчах този детски душ гел. Цената му е доста висока за това, което получавате. Самия продукт е много слабо ароматизиран и не мисля, че с нещо се отличава от най-обикновените душ гелове от 2 лв., а струва около 6 лв. Освен опаковката, която е радост за очите на малките (а и както се видя и големите) не смятам, че има нещо друго, което си струва в продукта.

Avon Skin So Soft лосион за тяло за под душа е нов продукт в каталога на Avon, който ми беше много любопитно да пробвам. Според мен не е нищо особено и не бих го купила пак.

А кои са вашите душ гелове в момента във вашата баня? Ще ми е много интересно да разбера.



                                                                                              Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар