неделя, 7 август 2016 г.

The Balm Mary Lou Manizer


Здравейте, приказни!
Сигурно няма момиче, което да не е чувало за най-известния хайлайтър The Balm Mary Lou Manizer. Блестящата пудра се слави като един от най-продаваните продукти на марката и със сигурност е един от най-обичаните такива.


Предполагам сте чели или гледали десетки ревюта на продукта, но все пак реших и аз да споделя моето мнение за него.
Хайлайтъра идва в картонена опаковка, която според мен е много закачлива и красива. Заигравката с името на продукта също много ми допада, а пък на опаковката можете да видите Мери, която е арестувана и обвинена в това, че  е престъпно красива.
Самият продукт идва с кръгла пластмасова кутийка с голямо огледало. Доста стабилно се затваря и определено изглежда прекрасно.


Самата пудра е пресована и много фино смляна. На допир е много нежна и приятна, почти мазна. Не се праши въобще и е цели 8.5 гр., което е изключително много поне за мен.
Когато искам гримът ми да е перфектен нанасям хайлайтъра на горната част на скулите, във вътрешната част на очите и над горната устна. Като сенки на очите също стои страхотно. Придава невероятно сияйно излъчване на лицето, което не съм постигала с никой друг грим продукт.


Пудрата е доста пигментирана, но в никакъв случай не стои грозно и неестествено, дори и да сложите повече от нея на лицето си. Mary Lou Manizer е с жълтеникав/златист отенък  и според мен е страхотна както за по-бледа кожа, ката и ако сте насъбрали повечко тен. Издръжливостта й е цял ден. Ако сте си сложили от Мери сутрин, но тя е на мястото си и късно вечер.
За мен това е един must have продукт, който не бих заменила за никой друг. Красотата и очарованието на кожата ми са на съвсем различно ниво откакто се сдобих с това малко съкровище.
Замислям се дали да не си купя и една от "сестрите" на Мери - Бети и Синди, като клоня повече към Cindy Lou - Manizer, който не е толкова блестящ, стои по-натурално и е с розовишкаво-прасковен отенък. Със сигурност знам, че много ще ми харесат. На скоро The Balm пък пусната палитра с трите хайлайтъри, което пък е повече от страхотно за тези, които искат да опитат и трите пудри.


Аз поръчах моят Mary Lou Manizer  от enzo.bg за 35.90 лв. (в момента е 39.90 лв.) , което за подобен продукт е перфектна цена. От скоро продуктите на The Balm се предлагат и в parfimo.bg., като забелязах, че цените там са малко по-ниски.
А вие пробвали ли сте този продукт и какво мислите за него? Какви други хайлайътири бихте ми препоръчали?




                                                                                                    Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар