неделя, 31 юли 2016 г.

Palmolive Gourmet Chocolate Passion - ревю

Здравейте, приказни!
Днес реших набързо да ви споделя за любимия ми душ гел в последната седмица, а именно  Palmolive Gourmet Chocolate Passion. Не смятах да правя отделно ревю на продукта, но... само като си помисля за аромата му и знам, че трябва да научите за него!


Пазарувайте продукти за почистване (вече имам нов апартамент, йейй, за който ще има доста да четете в бъдеще :D) в DM зърнах душ гела и си сетих, че някои от колежките блогърки много го бяха похвалили и... сам скочи в пазарската ми чанта,хаха.
Душ гелът е нов на нашия пазар, като серията Gourmet включва още два аромата - ванилия и ягоди. И двата ще пробвам задължително.
Консистенцията на продукта е гъста, наподобяваща лосион за тяло (води се body butter wash). Пети се добре, като не смятам, че е икономичен, дори напротив (или аз го харесвам толкова, че винаги изтисквам повече на гъбата).


Ароматът за мен е най-главното в този душ гел, а той е много наситен и е на шоколад! Не е прекалено сладникав, а наистина наподобява разтапящ се в устата шоколад, ммм... Направо ми иде да го изям...веднага щом го помириша. Банята мирише божествено след употребата му, но за съжаление не усещам аромата да се задържа по кожата ми.
Съдържа екстракт от какао. Можете да го намерите в DM и в другите по-големи магазини, предлагащи марката.
Цената му е около 4.50 лв.
А вие пробвали ли сте някои от душ геловете на Palmolive и кой е вашия фаворит?

                                                                                                          Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар