вторник, 19 юли 2016 г.

Catrice The Sky So Fly & MATT and MORE - лакове за нокти

Здравейте, приказни!
Днес реших да ви споделя повече за два лака на Catrice, които са от тяхната пролетно-лятна колекция и които ми станаха абсолютни фаворити. Нося ги постоянно последния месец и нямаше как да не ги похваля и тук.
Ако сте гледали видеото ми Продукти на Catrice и Essence - първи впечатления, може би вече сте разбрали колко много ги харесвам, ако ли не можете да го погледнете, за да видите какво съм мислила за тях и тогава.
Няколко седмици по-късно мнението ми е още по-положително.  Нека обаче първо да ви представя героите на днешната публикация. Това са Catrice Ultimate Lacquer 114 The Sky So Fly и Catrice MATT & MORE Top Coat, които в комбинация се превърнаха в най-носените от мен лакове в последно време.


Catrice Ultimate Lacquer 114 The Sky So Fly e в много красиво небесно синьо. Точно такова много обичам да нося през лятото. Имам подобен на Golden Rose от серията им Wow (за които преди време писах публикация, но скоро ще има и втора част), но той е малко по-тъмен, а аз търсех именно цветът, за който ви споделям днес. Лакът би трябвало да се нанесе с база преди него (както е добре да се нанасят и всичко останали лакове, но ми направи впечатление,че тук дори го пише на опаковката), но аз нанасям два слоя директно и съм много доволна. Цветът е наситен, не остават линии, не се появяват балончета и т.н. Издръжливостта му е около седмица, поне на моите нокти, на които всички лакове се застояват докато реша, че са ми омръзнали. На снимката съм го съчетала с Rimmel Roll In The Grass, който също ми е голям любимец.
Цената му е 4.99 лв. за 10 ml. 


Catrice MATT & MORE Top Coat е моето откритие сред лаковете! Никога не бях ползвала матов топ лак, но... ето, че го направих и се влюбих в резултата, който виждам върху ноктите си. Да си призная когато получих лака ми се стори доста странен, защото пише, че е с 3D ефект, хем е матов, но пък има и блестящи частици в него. Описанието не ми се връзваше определено, но... все пак го пробвах и какво вече не веднъж ви споделих - останах очарована. Придава на ноктите много красиво матово покритие, което дори аз асоциирам с изкуствени нокти (но в хубавия вариант..ако има такъв, хаха). На светлината блестят много ситни перлени частици, които придават на маникюра още по-очарователен вид. Пробвах го и с други лакове под него и с всички ефектът е много добър. Определено лак, който си струва да бъде пробван.
Цената му е 5.49 лв. за 10 ml.


А вие пробвали ли сте лакове на Catrice и кои от тях бихте ми препоръчали?



                                                                                               Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA


* лаковете са ми изпратени от PR На марката. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми повреме на ползването им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар