понеделник, 18 юли 2016 г.

Шоколадовата пудра на Bourjois

Здравейте, приказни!
Около манията по палитрите на Too Faced, който миришат на шоколад си спомних да един мой стар любимец, а именно шоколадовата бронзираща пудра на Bourjois.


Купих я малко преди да създам блога, но не знам защо чак сега пиша за нея. Може би защото смятам, че няма човек, който се интересува от грим  и не е чувал за нея.
Бронзантът е един от най-известните продукти на Bourjois и със сигурност най-сладко изглеждащия (и миришещия). Самия продукт е оформен като истински шоколад с четири блокчета.


Опаковката му е картонена и според мен супер симпатична. Затваря се с магнит и на мен лично ми прилича на малка книжка. Самата текстура е много приятна и много лесно се работи с него. От време на време го ползвам и за контуриране, въпреки че не е много удачно, заради жълтеникавия подтон на пудрата, но леко нанесен смятам, че изглежда красиво и ненатрапчиво. Матов е, макар да има съвсем малки брокатени частици, които можете да видите с доста взиране. Българския етикет обаче гласи "блестяща пудра", което ме накара да се съмнявам в собствените си очи. Е, ясно е, че етикетите понякога грешат.


Не е много пигментиран, което го прави идеален за момичета, които не са много на "ти" с контурирането (слагам и себе си в тази категория). Ползвам го главно през лятото за придаване на цвят на лицето ми и имитиране на някакъв тен, хаха.
За мен това е един добър продукт на Bourjois, която като марка никога не ме е разочаровала. Обичам да го ползвам, да си го мириша и да му се радвам. Заслужено е един от най-известните продукти на марката и бих се развала да се сдобия с кремообразния му вариант или пък т.нар. "светлия шоколад"
Цената му е около 20 лв. и смятам, че си заслужава, защото получавате доста продукт. Всъщност не знам дали бих могла да изхабя такова голямо количество някога :)


                                                                                                 Love, Adriyanа



youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA







Няма коментари:

Публикуване на коментар