вторник, 14 юни 2016 г.

Wet n' wild Coloricon Petal Pusher - ревю



Здравейте, приказни!
Днес ще ви споделя мнението си за една от известните палитри сенки за Wet n’ wild. Интересът ми към тази марка  беше предизвикан от доста видеа в youtube,в които момичетата говореха колко хубави са сенките, за това, че могат да се наредят до сенки от високия клас. На всичкото отгоре те са доста бюджетни, което ги прави още по-примамливи за изпробване.
Аз имах възможността да тествам палитрата в лилаво  Petal Pursher и сама да се уверя в качеството й.


Да, определено всичко, което казват за сенките е вярно. Супер пигментирани, много приятна и мека текстура, лесни за преливане и дълготрайни. Ронят се, но не прекалено. Опаковката е много семпла, добре се затваря, което прави палитрата идеална за пътуване.  Съдържа малка четка/апликатор, който аз смятам за излишен, но може би някои наистина го ползват. Макар на пръв поглед цветовете са в лилавата гама, всъщност са толкова разнообразни, че спокойно можете да направите повече от 5 – 6 грима с тях.


Палитрата съдържа 8 цвята. На всеки цвят пише къде на окото би било добре да се използва той, но разбира се можете да експериментирате колкото си искате. В повечето цветове се забелязват ситни брокатени частици, като най-много са в лилавото на последния ред. Има сенки с матов и перлен завършек, като според мен преобладава матовия в палитрата. На снимката може да видите колко силно пигментирани са.


Сигурна съм, че има десетки ревюта на тази палитра из блоговете, но нямаше как да не споделя и аз с вас колко много я харесвам. Тя беше част от любимците ми за миналия месец , а в това видео я изпробвах за първи път.
Ако все още се чудите дали и вие да пробвате някоя от палитрите на Wet' n wild, то аз ви съветва да го направите. Цената им е 15.90 лв. за 8 цвята, 7.90 лв. за 3 цвята и 4.90 лв. за 1 цвят и можете да ги разгледате в сайта им . Аз много харесах и останалите две палитри от серията Coloricon и смятам да си сдобия и с тях. А вие ползвали ли сте някои от сенките и кои продукти на Wet n' wild бихте ми препоръчали?

                                                                                                            Love, Adriyana

 


youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA


* палитрата ми беше изпратена от PR. Мнението ми за нея е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването и.


Няма коментари:

Публикуване на коментар