понеделник, 13 юни 2016 г.

Нови придобивки за май (Mini Haul)

Здравейте, приказни!
Както миналите няколко месеца и този купувах само неща, които наистина ми трябват и избягвах да се прeхласвам по всичко, което ми хване окото.
Едновременно се свършиха всичките ми кремове за лице, затова направих една поръчка от zoya.bg и заложих на напълно натурални кремове.
След много обмисляне се спрях на Лек дневен крем без аромат, който засега много ми харесва. Хидратира добре, попива бързо и е много лек. Идеален за лятото и най-важното е с хубав състав. Цената му е 15.25 лв.


За кремовете на NONIQUE бях чела все положителни неща из блоговете, затова реших, че ще си поръчам този с anti-aging ефект. Като цяло засега ми харесва. Цената му е 14.25 лв.


Околоочния ми крем също е на свършване, затова си взех крем с моркови и розова вода. Използвах го няколко пъти и ми харесва. Доста по-мазен е от кремовете за очи, които съм ползвала досега, но това се дължи на маслото от семена на морков в него. В стъклена опаковка е, което го прав още по-добър в моите очи. Ще споделя повече, когато имам изградено мнение за него. Цената му е 15.80 лв.


Продължаваме с грижа за кожата и по-точно с двуфазния дегримьор на Garnier, който е нов на нашия пазар. След като чух положителните мнения реших да му дам шанс, въпреки че не съм голям фен на подобни двуфазни продукти за отстраняване на грима. Ползвах го няколко пъти и ми хареса. Не оставя толкова мазно усещане, както повечето подобни продукти, маха мигновено грима и не изсушава кожата. Купех го на цена под 10 лв.


Един душ гел на Refan и ароматна свещ са следващите неща за които ще си говорим. Душ гелът е съвсем обикновен, приятен аромат и добра цена. Свещта е с аромат на frangipani, но за съжаление ароматът не се задържа във въздуха, което я прави несполучлива покупка за мен, но все пак ще я доизгоря и дори смятам да използвам стъклената чашка за четките си за грим. Душ-гелът струваше под 2 лв., а свещта - около 4 лв.


 И накрая, но определено не на последно място е комплектът, който щом зърнах в Lilly знаех, че трябва да го купя. Откакто се помня обожавам Клаудия Шифър. За мен е олицетворение на истински красивата и успяла жена  и до днес и се възхищавам. Щом видях лицето й на кутията на комплекта на Schwarzkopf не ме интересуваше какво има вътре, защото фенът в мен надделя, хаха. За радост съм чувала, че шампоанът и балсамът от тази серия са много добри, което си е супер бонус. В комплекта има и bb крем. Нямам търпение да пробвам нещо, до което се е докоснала самата Клаудия. Цената на комплекта е около 20 лв., като изгодното в случая е, че получавате бб крема за 3.99 лв.


Тези и още няколко нови придобивки може да видите, ако гледате видеото ми.  А вие какво си купихте последно?

                                                                                                       Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар