понеделник, 9 май 2016 г.

Любими сини моливи за очи


Здравейте, приказни!
От няколко години много харесвам сините моливи за очи. Смятам, че синьото е  супер свежо и много подходящо за пролетта и лятото. Харесвам ми да нося син молив тип очна линия или просто да опуша с него окото.  Доста лесно, интересно и практично е да имам няколко сини молива, които мога да сложа винаги, когато не ми се занимава със сенки или пък просто нямам време. Имам няколко любими, които ще нося и тази година, както и един чисто нов, но затова пък супер любим цвят. 


Лично аз никога не съм давала много пари за молив за очи. Смятам, че има много достъпни марки, които предлагат страхотно качество моливи за три от които ще говорим в тази публикация.
Моливът, заради който обикнах синия цвят на очите си е Maybelline Expert Eyes Sapphire Blue. Имам го доста отдавна и заради това е почти наполовина. Много мек е, лесно се работи с него, доста е наситен и е любимото ми тъмно синьо, което съм ползвала досега. Обичам да го размазвам по клепача без да правя нещо друго. Смятам, че с него доста изпъква цвета на очите ми, а съчетан с розово/лилаво червило е една от любимите ми комбинации за лятото. Неприятното при този молив е, че много лесно се размазва и се отбелязва на горната страна на клепача (особено, ако сте с паднал клепач като мен), затова не бих заложила на него, ако гримът ми трябва да издържи повече от 3 – 4 часа без да се поправя. 


В предишна публикация ви споделих, че докато бях в Милано си купих син молив на KIKO (номер 110). Е, именно той е любими ми молив в морско синьо. Много красив цвят, доста по-натрапчив от този на Maybelline, но именно заради това ми харесва. Придава една идея по-смел вид на грима, но не прекалено. Много наситен и мек е. Съжалявам, че не си взех още един молив от тази серия (която всъщност е стандартната на марката и е най-евтината), защото са много добри. Много лесно се нанася, много наситен цвят е и въобще влюбена съм в него. 



Винаги съм твърдяла, че моливите за очи на Avon са много добри и може би едни от най-добрите продукти на марката. От години си поръчвам най-различни цветове, като разбира се единствените, които някога съм изразходила до края са били само черни. Почти винаги след известно време подарявам тези, които смятам, че вече няма да ги ползвам на роднини (майка ми и лелите ми винаги са готови да приемат гримове от мен, хаха). В момента харесвам два от най-евтината им серия Color Trend, които напълно си струва да опитате, ако искате да видите как ви стои даден цвят, но не ви се дават много пари само за проба. Мисля, че, ако изчакате да са намалени можете да ги вземете за около 2.50 лв., което си е просто без пари. Midnight Blue е в така популярния напоследък нейви блуцвят. Наситен, траен, малко по-твърд е, което го прави идеален за поставяне във водната линия или пък като очна линия. Другия е Turquoise, който не използвам толкова често, тъй като е по-задължаващ според мен цвят и по-трудно се съчетава … или поне аз така съм си наумила,хаха.  Много ги харесвам и двата и смятам да пробвам още цветове от тази серия на Avon.
Това е от мен за днес. Надявам се да съм ви била полезна в търсенето на добър и бюджетен син молив за очи. Вие какви моливи харесвате и кои бихте ми препоръчала да пробвам?


На снимката с Maybelline Expert Eyes Sapphire Blue

                                                                                                                                                   Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар