вторник, 3 май 2016 г.

Нови придобивки през април

Здравейте, приказни!
В края на април/началото на май по традиция ще ви покажа какви са новите ми козметични придобивки този месец. Април беше един невероятен месец за мен, изпълнен с много емоции и определено не се бях съсредоточила в купуването на козметика, но все пак имаше няколко неща, които ми трябваха и ще ви ги покажа.

От Avon поръчах няколко продукта, които съм ползвала и преди и знаех, че ще ми харесат. Харесвам кремовете им за ръце (особено този с какао) и когато видях този с жасмин в каталога реших да го пробвам. Много ми хареса мириса му, така че го смятам за успешна покупка. Кремът за крака го ползвам от доста години и съм доволна (макар да не действа толкова добре, колкото любимия ми на Balea)


Лосиона за под душа Skin So Soft не съм го пробвала друг път, но ми изглежда много интересен. Мирише хубаво и се надявам да ми хареса. Маската за лице на Planet Spa с арганово мясло ми беше препоръчана, ще споделя дали ми харесва или не.


Не съм ползвала нищо от продуктите за лице на Refan, затова реших да изпробвам мицеларната вода с маслина и екстракт от сапунена ядка и крем за лице от същата серия. Използвах ги няколко пъти. Кремът ми харесва. Има гъста консистенция, добре хидратира и определено го харесвам. Мицеларната вода щипе на очите, така че не знам доколко съм доволна от нея.


От Natural Cosmetic бяха така мили да ми предоставят за проба капсулите с лифтинг ефект от серията Rosa Pretiosa с розова вода. Започнах да ги ползвам и засега съм много доволна :)


Продължаваме с най-интересните нови придобивки, а именно няколко неща, които си купих от Италия (скоро ще ви разказа по-подробно за пътуването ми). Най-логичното ми решение беше да взема нещо за спомен от магазин на Kiko в Милано, тъй като марката се произвежда именно там. За съжаление магазинът беше буквално претъпкан и в бързината не можах да разгледам много, но момичето, което работи там ми препоръча червило от нова серия, а именно The Artist Colour Click Lipstick , а аз се спрях на класическо червено. Все още не съм го носила, но червилата на Kiko са едни от най-любимите ми, така че вярвам, че и това ще ми хареса. Харесах си и молив за очи с морско синьо. Напоследък много харесвам сините нюанси на очите ми, затова това беше първи ми избор. Надявам се да го нося много това лято.



Също от Италия си взех очната кремообразна линия на Maybelline, защото не бях взела с мен никаква очна линия или черен молив, пък и отдавна искам да си взема кремообразна черна очна линия. Супер наситена и водоустойчива е, засега съм много доволна.


Купих си и ро-ол дезодорант Sanex, който моята приятелка ми препоръча. Не помня колко струваше, но не беше скъп (може би 3- 4 евро), но тя каза, че това е най-уникалния дезодорант и вече го няма в България. Доверих й се и не съжалявам, защото мирише страхотно, предпазва напълно и е по-различен от продуктите, които съм ползвала досега. Наистина жалко, че го няма в България.



И последната придобивка, която не е козметична, но въпреки това ще ви я покажа е чантата от Милано, която си взех за спомен. Най-обикновена чанта, тип торба, но много специална за мен, защото  ми навява прекрасни спомени (повече от прекрасни) за които нямам търпение да ви разкажа.

                                           

                                                                                                         Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар