събота, 23 април 2016 г.

Грим в оранжево, вдъхновен от цветето невен


Здравейте, приказни!
Днес ще ви споделя няколко снимки, които направих заради колаборацията си в youtubе с още няколко момичета (погледнете края на публикацията за линкове). Решихме по повод най-цветния празник Цветница да се опитаме да пресъздадем по едно цвете чрез грим. Аз избрах това да бъде невена, той като има сантиментално значение за мен, а освен това смятам, че оранжевото е много подходящ цвят за пролетта.


Използвани продукти :
Лице :
Kiko Skin Trainer CC Blur in 01 light to medium
Estee Lauder Double Wear in Fresco
Rimmel Wake me up concealer in ivory
Контурираща пудра от NYX Haute Jersey Leopard Couture Palette
Руж Me Me Me Cosmetics in Coral
The Balm Mary-Lou Manizer

Очи :
Essence I love stage eyeshadow base
Rimmel GlamEyes 022 Brixton Brown
L.A. Colors Wildflowers
Rimmel Scandale Eyes 002 sparkling black
Wet n'wild Max Volume Plus

Вежди :
Golden Rose eyebrown powder in 101

Устни :
MAC Cut A caper
Rimmel Oh My Gloss 130 Purrr...Glossy Cat



Останалите момичета, които участват в колаборацията :
Sen Sen Bg
Ivana Alexandrova
Snejana Atanasova
MakeUpByDANI

                                                                                        Love, Adriyana 

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар