неделя, 6 март 2016 г.

TAG : 25 факта за мен

Здравейте, приказни!
 
Сигурно сте срещнали таг-а 25 факта за мен в блог пространството, защото той доби голяма популярност напоследък. Аз на свой ред бързам да се включа, тъй като бях таг-ната от Зори от Iris Shades и Моника от My Place.
Като цяло не смятам, че съм нито човек, който е потаен по отношение на себе си, нито такъв, който споделя твърде много. Може би нещо по средата :)



1. Кръстена съм на дядо ми Адриян, който беше най-добрия човек, който познавам.

2. Той почина в края на 2014 и от тогава ми липсва всеки ден :(

3. Често когато съм тъжна пиша стихове, които когато чета след време ме карат да плача и в същото време да си мисля, че наистина ме бива в драматизма.

4. Макар да започнах този таг така тъжно, всъщност съм много весел човек и дори  в най-трудните моменти намирам за какво да се усмихвам.

5. Начална учителка съм и много харесвам работата с децата. Не чак толкова обаче самата система, наречена българско образование.

6. Открих youtube доста късно. Ако не беше така щях да качвам влогове отдавна, защото в студентските си години запаметявах всекидневно живота си.

7. Много емоционална съм и най-малкото нещо може да ме накара за плача, но въпреки това не се оставям лесно да ме разстроят истински и дълбоко.

8. Когато съм била на 1 година и половина съм си изгорила лицето с врял чай. Гледката е била ужасна. Наскоро баща ми сподели, че се е молил да не ме боли, а иначе знаели, че ще ме обичат с белезите. За радост не останали никакви такива, заради което се смятам за невероятнa късметлийка.

9. Късметът ми се усмихва и когато участвам в разни конкурси, надпревари или игри.

10. Не искам повече да имам домашен любимец особено куче, защото всички, които съм имала са умирали и съм страдала много за тях.

11. Учила съм в музикално училище с профил народно пеене, но винаги съм си падала по поп, джаз, соул и т.н.

12. Обожавам да ходя на кино и театър.

13. Най-много обаче обичам да ходя да концерти! Засега съм видяла една от любимите си певици на живо и тя е Кайли Миноуг.

14. Преди години се наложи да обучавам учителката, която в 9 клас ми писа 4-ка за края на срока по литература и на която искрено бях бясна заради това. Писа ми също така и 3 на есе, което аз знаех, че е много добро и го запазих. Прочетох го след като си спомних случката. Настина беше добро, но тя не го беше разбрала, надали щеше и днес да го разбере. Именно заради това казвам на учениците си често, че учителите понякога грешат.

15. Според някои хора съм с труден характер, защото много мразя някой да ми нарежда какво да правя и често казвам нещата с истинските им имена.

16. Имам пълен гардероб с дискове, двд-та, касети, списание и какво ли още не. Това е най-ценното ми материално притежание до момента, защото го събирам от 1995 година. Като цяло съм голям колекционер, ако реша да събирам нещо. Имах най-много миришещи листчета от целия град, хихи

17. По-скоро съм интроверт, който обича уединението, но с времето се научих да се чувствам добре и сред много хора, заради работата ми, която го изисква.

18. От 1 до 4 клас бях най-подтиснатото дете и искрено мразех училището и всичко свързано с него. 

19. След като станах 5 клас започнах да обичам училището и се чувствах страхотно. Това продължава и да ден днешен - било на лекции или в ролята на учител се чувствам добре.

20. Обичам да плувам! Дайте ми басейн или море и не ме търсете от сутрин до вечер, хаха

21. Не мога да рисувам, нито да изработвам разни неща от хартия и други материали. Не ми харесва и мразя да го правя.

22. Това е много странно, защото обичам да пиша и като по-малка бях маниак на тема тетрадките ми да са с най-красивия и перфектен почерк.

23. Не влизам често в спорове, защото ме е страх, че един път започна ли няма да мога да спра докато не се окажа права.

24. Обожавам Дисни и все още си пазя книгите от детството, което изглеждат като нови.

25. Първата ми работа беше в една кафе, в което нямаше топла вода. Ръцете ми бяха напукани до кръв и цял месец нямах пари за крем за ръце. В момента имам козметика, която може да ми стигне за цял живот и това, което казвам на хората най-често е : живота е едно колело, днес си долу, утре си горе и така до края :)

E, това са произволно подбрани 25 факта за мен! Благодаря на Зори и Мони, че ме тагнаха. Аз пък ще направя същото с Поли от Policosmetics82 и Ани от Makeup by Anita Todorova.

                                                                                                                
                                                                                                                       Love, Adriyana
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар