сряда, 30 март 2016 г.

Нови придобивки през март (NoBuy Haul)

Здравейте, приказни!
Този месец отново си бях поставила задачата да не купувам никаква козметика. Мисля, че се справих доста добре в сравнение с миналия nobuy, защото купих едва две неща, които наистина бяха супер изгодни. За радост получих и няколко подаръка, така че се събраха достатъчно продукти, които да ви покажа. Ако обичате такъв тип публикации продължавайте да четете :)

Най-голямата ми находка през март определено бяха три лака на O.P.I от колекцията на Марая Кери, които намерих в Olx. Чисто нови са, неотваряни и с оригиналната си картонена опаковка. 


Липсва един от комплекта, но въпреки това съм много щастлива, че ги имам. Те са в мини размер и са "пясъчни". Много харесвам подобен тип лакове, тъй като не само, че са супер издръжливи, но и много красиви. И 4-те лака носят имена на песни на Марая :
Get Your Number - невероятно красиво синьо с много брокат. Имам този лак в пълен размер и го обожавам. Радвам се, че попада в комплекта, защото определено е един от любимите.
Can't Let Go - лилаво с брокат, но не чак толкова, колкото в Get Your Number
Stay The Night - миналата седмица го носих и останах очарована. Много красиво стои на ноктите, цветът е нещо между червеникаво и кафяво с лек брокат.
The Impossible - изглежда много красив на снимките, но за съжаление той не беше в комплекта.
Дадох 10 лв. за трите лака, което си и супер оферта според мен.




И втората ми и последна покупка беше поръчка от Oriflame на две сашета с маска за лице, които бях поръчала доста отдавна и дори ги бях забравила, така че дори не го броя за прегрешение, хаха. Бяха намалени на 90 ст. и заради това не устоях. Надявам се да са хубави.


И това е, нищо друго не си купих този месец. Много съм доволна как се справих този път. А ето и останалите ми нови придобивки, които ми бяха подаръци.
Някои от продуктите ми бяха подарък за 8-ми март. Не се предлагат в България от Green Master (btw аз също съм представител, но се отказах да се занимавам преди да направя и първата си поръчка. Един Avon ми е предостатъчен)
Еqualibra серум за лице с алое вера. Преди време имах крем аз лицe от същата серия, но не останах доволна. Този серум обаче ми харесва и го ползвам като дневен и като нощен крем. Добре овлажнява и подхранва кожата. 


Отново от същата марка получих травъл размер маска за лице и балсам за коса. Не съм ги пробвала и не мога да ви кажа дали са хубави или не.


Green Farmacy измивен гел с алое за суха и чувствителна кожа. Използвах го няколко пъти и много ми хареса. Не изсушава много кожата, измива добре и мирише страхотно. Насъбрах доста измивни гелове и не знам какво ще им правя, при положение, че ги хабя доста бавно.


Супер сладък комплект лакове за френски маникюр на HEAN. Леко покривни, много бързо съхнещи. Станаха ми любими. В кутийката има и лепенки за френски маникюр, които все още не съм пробвала.




Крем за ръце в мини размер, който вече се намира в чантата ми на Sanct Bernhard с колаген и каротин. Много ми харесва, определено помага на сухите ми ръце. Бих го купила в пълен размер.


Най-добрата ми приятелка ми подари спиралата на Mybelline The Falsies. Обичам спиралите на Maybelline може би повече от всички други и много й се зарадвах. Все още не съм я отваряла, защото имам две, които ползвам в момента, но съм имала същата и преди и помня, че ми харесваше.

От приятелят ми пък получих списание Glamour, което този месец е с червило на Catrice. Ако не сте си го взели още - побързайте, защото това е супер офертата на месеца. Червилото е разкошно (ще има ревю). Цветът е много приятен, кремообразно е и дълготрайно. Досега не съм имала червило на Catrice, но определено няма да ми остане единствено. Моето е номер 210 Pinkadilly Circus и доколкото знам има само още един цвят, който се предлага със списанието, който е доста близък до този.


Последните нови придобивки ми бяха пратени за тест и са на натуралната марка Lavera. За първи път се докосвам до продуктите им и ги видите по-подробно в блога.



E, това е от мен! Коя беше вашата любима покупка през март?

                                                                                                    Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA


Няма коментари:

Публикуване на коментар