събота, 12 март 2016 г.

Mariah Carey's Luscious Pink - ревю

Здравейте, приказни!
Време е за публикация на една от любимите ми тема, а именно Mariah Carey. Вече сигурно не е останал човек, който не знае, че тя е моят идол, но пък може и да не се досещате (едва ли), че писането на ревюта на парфюмите й ми доставя огромно удоволствие. Именно затова днес изоставих всичко друго, което бях набелязала да получи ревю и се отдадох на желанието, а именно да ви споделя всичко, което ме вълнува около прекрасния аромат Luscious Pink.

Официалната рекламна снимка на парфюма 
Снимка : интернет



Парфюмът е втория след M, който Марая пуска на пазара през август 2008 г. Партнира си с Elizabeth Arden, а самия аромат е дело на Carlos Benaim и Loc Dong, които се опитват да пресъздадат гласа на Марая чрез аромат. Колкото е абстрактно да ви звучи това, аз смятам, че наистина са успeли. В аромата можете да усетите много и различни нотки, едни флорални, други цитрусoви, а трети плодови. Това е може би най-трудния за описване парфюм на Марая, но и най-пристрастяващия. Или ще се влюбиш в него, или ще го намразиш. Точно като самия й глас, не мислите ли?


Mariah Carey's Luscious Pink
Снимка: интернет

За мен ароматът е олицетворение на Марая в ролята си на "дива", която не иска да мирише просто на цветя или на плодове, тя иска от всичко и само най-доброто. Именно това ме кара да усещам всеки път, щом помириша аромата - "звездността" на Марая, която не усещам толкова категорично в другите парфюми, които притежавам.

Ето ги и оригиналните нотки в парфюма :
Връхни нотки: бергамот и белини
Средни нотки : момина сълза и розов божур
Основни нотки : ярко светло дърво, сандалово дърво и бял мускус


Моят Luscious Pink беше първия парфюм на Марая, който някога помирисвах и държах в ръцете си. Намерих го в OLX (тогавашния продавалник). Момичето, което ми го продаде го беше изпръскало почти наполовина, но въпреки това бях супер щастлива, че най-накрая имам парфюм на Марая! От тогава все си повтарям, че един ден ще си го купя нов, тъй като аз обичам да колекционирам парфюмите си заедно с кутията и всичко както си му е редът, хаха. Наскоро в parfimo.bg открих малка разфасовка на аромата (15ml) и веднага го поръчах. Много му се радвам и си го пазя непокътнат, като големия (от 100 ml) мога да го ползвам свободно от време на време без да ме е страх, че ще свърши. Както съм ви казвала и друг път аз не купувам парфюмите на Марая Кери, за да се пръскам с тях, а просто, за да ги имам... Луда работа, знам !


Както и останалите парфюми, за които ви говорих (Honey  и Mine Again от колекцията Lollipop Bling) и тук бутилката е много романтична - розова, с жълти и сини оттенъци (ако се загледате ще видите, че е точно в цветовете на 2016 ), а капачката е във формата на запазената марка на Марая - пеперудата. Отново се забелязва вниманието към детайлите, с което се слави мис Кери  и в работата си.

Luscious Pink е
може би най-любимия ми парфюм на Марая. Женствен, дързък, загадъчен и много "звезден". Сега не може да ми излезе от ума.. дали това е ароматът, с който Марая най-често излиза на сцената,хм... Едва ли ще се озовем толкова близо до нея за да разберем, но никой не ни спира да си мечтаем, нали? :)

Можете да намерите Luscious Pink в parfimo.bg като цената на 100 ml e 50 лв., а на 15 ml - 7.90 лв. , а в enzo.bg се предлага само голямата бутилка за 44.90 лв.

А вие имате ли някой от парфюмите на Марая Кери?

                                                                                                    Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар