вторник, 15 март 2016 г.

Joanna Sensual скраб и балсам за тяло - ревю

Здравейте, приказни!
В любимците си за месец февруари ви споменах за лосиона и ексфолианта за тяло на полската марка Joanna, които много харесвам. Реших да им посветя отделно ревю, тъй като наистина го заслужават, макар да съм на мнение, че за продукти от такъв тип няма какво толкова да се каже. Или ти харесват или не. Все пак ще се опитам да ви обясня защо се "влюбих" в комплекта и кое го прави толкова специален за мен.



Комплектът идва с картонена опаковка, като можете да купите всеки продукт и по отделно (линкове на края на публикацията). И двата продукта са в опаковки по 200 g. с много стабилно затваряща се капачка. Бих оприличила опаковките като тези на душ геловете на Balea. Цената на всеки от продуктите е около 6 лв., като в комплект предполагам, че излизат и по-евтино.

Ексфолиантът е с перфектната големина на частиците. Нито е твърде агресивен към кожата, нито пък я останя неексфолирана. Консистенцията му е кремообразна, като това го прави много добър фидратант за тяло. Съдържа арганово мясло. То притежава подхранващи свойства, които възстановяват липидния пласт на кожата и предотвратяват процеса на стареене. Дори и да не нанеса от лосиона, кожата ми е мека и гладка. Ако трябва да си говорим за това, което най-много ме впечатли в него обаче - то това е невероятния му аромат. Много интересен и пристрастяващ аромат, който "затопля" сетивата. Аз лично мога да го определя като аромат на ядки, примесени със захар, но в никакъв случай ароматът не е прекалено бонбонест и сладък. Отчасти усещам и  аромата на аргановото масло. Единствения недостатък на скраба е, че не е много икономичен, тъй като е по-рядък от повечето скрабове за тяло и съответно се използва повече продукт.


Лосионът е със същия страхотен аромат. Овлажнява, подхранва и ароматизира кожата (поне за около час). Обичам да го използвам вечер, за да се умирисва цялата ми спалня. Може да си го ползвате и като арома терапия ако щете, хаха. Препоръчва се за суха и уморена кожа. И двата продукта не съдържат парабени. Ето и снимка на съставките им.


Повече за продуктите можете да намерите във фейсбук страницата на марката, както и в техния сайт. Балсамът за тяло можете да поръчате от тук , като комплектът в момента не е наличен в сайта им.
В момента ползвам още няколко продукта на полски марки и съм много доволна. Може би ще ги видите и тях скоро в блога ми, а за любимия ми душ гел вече ви споделих в Любимите ми за януари. Определено искам да пробвам още техни продукти.

                                                                                                        Love, Adriyana 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

 

* продуктите ми бяха предоставени от pol-cosmetics.com, мнението ми за тях е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им

Няма коментари:

Публикуване на коментар