понеделник, 7 март 2016 г.

February Favorites/ Любими през Февруари


Здравейте, приказни!
Дойде време да обобщя любимците си за изминалия месец. През февруари се бях концентрирала повече в youtube канала ми, заради това блогът остана може би на заден план. Пред март обаче съм решила да стана отново редовна и тук и май се справям добре, защото е едва 7-ми, а вече пиша третата си публикация. Но... да не се отнасям, а да преминавам директно към любимите ми неща през февруари.

Започвам с най-носения фон дьо тен, който всъщност е bb cream (свикнала съм да слагам фдт, бб крем, сс крем и т.н. под общ знаменател, а именно "фдт" :D )
Той е от Rimmel BB Cream Matte Skin perfecting super makeup 9 in 1 в цвят light.


BB кремът е с много лека формула, която изравнява тена и оставя лицето съвсем леко матирано. Нанесен на кожата изглежда много естествено. В никакъв случай обаче не смятам, че е дълготраен. Подходящ е за всякаква кожа, защото матиращите му свойства както казах са съвсем леки и дори на моята суха кожа изглежда добре. Има SPF 15 и е в много удобна и стабилна опаковка. Определено страхотен продукт за всеки ден. Ако търсите по-пълно покритие, тогава може да погледнете някой от другите фдт на марката, която разполага с асортимент от най-различни видове. Лично аз в момента имам три и всеки един намирам за страхотен, както съм споменавала и друг път.

За първи път последния месец започнах да усвоявам "техниката" за нанасяне на  кремообразна очна линия с четка. Вярвате или не... не съм ползвала никога преди такъв продукт, защото ми изглеждаше по-трудно за нанасяне от течните очни линии и тези под формата на маркер/молив. За радост обаче установих, че ми е много по-лесно да се справя с продукта в бурканче и подходящата четка и почнах да се питам - защо съм чакала толкова дълго? Очната линия виновник за това прозрение е Clinique Brush-On Cream Liner в цвят Black Honey


Работата с тази очна линия е като детска игра. Нанася се толкова лесно и е толкова кремообразна, че ако ви се размаже през деня може да я разнесете и ползвате като кремообразни сенки. Единствения недостатък, ако може да се нарече такъв е, че е кафява, а аз обожавам как стои черна очна линия на очите ми. Ще се радвам, ако открия подобна, но черна и може би малко по-дълготрайна. Ако можете да ми препоръчате някоя ще съм ви много благодарна.


Открих перфектния ексфолиант за тяло, която не само ухае божествено,  а и върши страхотна работа. Той е полската марка Joanna Sensual и беше част от комплект, заедно с лосион за тяло, която ми пратиха преди време. И двата продукта са с арганово масло и съм сигурна, че ще се влюбите в тях щом ги пробвате. Скоро смятам да им направя по-подробно ревю и да научите малко повече за тях.


Две бяха любимите ми книги през февруари. Последната 16-та книга Малки Сладки Лъжкини - Краят на лъжите, която получих като много мил подарък за Коледа, но която прочетох чак през миналия месец. Определено съм радостна от факта, че книгите най-накрая свършиха, тъй като цялата история стана доста объркана и все пак не чак толкова объркана както в сериала :D Не искам да издавам какво се случва с Ария, Хана, Емили, Спенсър и Алисън... но само знайте, че  финалът не е отворен и книгите настина свършват. Ама наистина! (знам, че е трудно да се повярва, хаха) Много се радвам, че събрах всички книги от поредицата, защото четенето и колекционаринето им ми донесе голямо удоволствие.


Втората книга, която прочетох и която ме впечатли много е Най-хубавото място на света е точно тук. Книгата е много приятна и много лесно се чете. Прочетох я за няколко часа, защото освен новите неща, които научаваш за живота и за себе си от нея се преплитат и загадъчни елементи, които те карат да искаш да разбереш какво става накрая. Бих определила книгата като "семпла", която не претендира да е шедьовър или бестселър, но в същото време предизвиква читателя да я хареса, да я приеме и да я заобича като нещо свое. С две думи това е съвсем проста история за едно обикновено момиче, което по необикновен начин разбира най-простите, но и най-значими истини за живота. Ако попаднете на нея ви препоръчвам да й хвърлите едно око. Разпространява се от AMG publishing.

Снимка : интернет
През февруари отново не гледах много филми, просто защото нямах време, а може би и достатъчно желание. На кино видях "Дедпул" и той е фаворитът ми за миналия месец. Ако не беше приятеля ми, която настоя да го гледаме никога не бих му обърнала внимание, тъй като подобни филми не са мой тип и често (почти винаги) ги пренебрегвам. Историята е за герои от комикси със свръх естествени сили и доколкото разбрах самия филм е вдъхновен от феновете, които са искали нещо подобно на екран или по-точно изискали са по какъв начин да бъде пресъздаден героя.. Освен интересна история тук има и много смях и шеги, които ме накараха искрено да се забавлявам. Готин филм, който не вярвах, че ще харесам, но ето че бих го гледала пак. Браво на феновете, хихи.
Снимка : интернет

И последния любимец но със сигурност не по важност е постановката "Изневери в повече". Изключително забавна история, която гледах през сълзи от смях и с голям интерес. Играта на актьорите беше превъзходна, сценария на ниво, а сюжетът много комичен и заплетен, точно какъвто аз харесвам. Ако имате възможност не се чудете, а ходете да я видите!



Снимка : интернет


А кои бяха вашите любимци за февруари?

                                                                                                      Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар