събота, 5 март 2016 г.

Нови придобивки за януари и февруари


Здравейте, приказни!
Днес ще споделя с вас какво ново си купих през изминалите два месеца. Много обичам да пиша подобен тип публикации (а и да чета), защото по този начин мога да се върна и да проверя кой продукт кога съм си купила, да си припомня какви са били първите ми впечатления от него и т.н. Сещате се за какво говоря, сигурна съм, че и при вас е така. Права ли съм? :)


В първите дни на 2016 спешно ми трябваше ексфолиант за лице и реших да пробвам този на Kaufland Care с пантенол. Цената му е около 4 лв. и нямаше да ме е яд, ако не става. Но... се оказа много хубав (неочаквано за мен). Много нежен и щадящ към кожата е, частиците му са доста малки и са на растителна основа, така че е подходящ за честа употреба. Има и много хубав аромат. Определено добре похарчени 4 лв., хихи


Следващите нови придобивки за януари бяха благодарение на ваучер на стойност 30 лв., който спeчелих от игра на Golden Rose. Избрах няколко неща от техния online магазин и директно се влюбих в тях.  Като не броим очната линия и червилото, които взех за майка ми, както и червилото, което ще подаря на една от вас (ако не сте погледнали giveaway-a в youtube ето го и линка) се сдобих с 3 моливи-червила и едно от матовата им серия, както и със сенки за вежди.


Повече за червилата можете за научите в Любими през януари. Много съм доволна от всичките си нови червила и дори не мога да избера любимо. Ако не сте ползвали матовите червила на Golden Rose много сте пропуснали - така че поправете тази грешка!
В края на януари изпълних едно от двете си най-големи грим желания тази година, а именно да се сдобия с Too Faced Love Flush в цвят Love Hangover. Откакто видях снимка на тези сладурски ружове знаех, че един от тях трябва да е мой. Когато разбрах, че има такъв, който носи името Love Hangover нямаше съмнение, че ще е той. Песента, на която e кръстен е моя много любима, а също така носи и сантиментална стойност за мен. За радост точно този цвят е и цвета, който най-много ми харесва, така че от Too Faced са уцелили право в десетката!



Последната нова придобивка за януари беше парфюма Avon Today Tomorrow Always Amour, който спечелих от програма за представители. Оказа се страхотен и не спирам да го ползвам (можете да го видите на общата снимка)
Макар покупките през януари да бяха доста малко като бройка, те значеха много като стойност (визирам така желания руж на Too Faced), така че реших, че ако искам скоро за ми се сбъдне и второто ми грим желание (а именно палитрата Too Faced Chocolate Bon Bons,  по която съм полудяла) трябва да спестявам и да влезе в действие т.нар. NoBuyFebruary. Тоест - да не си купувам нищо, свързано с грима през февруари. За моят радост обаче този месец получих няколко пратки с продукти за проба, които запълниха празнините. Или поне така си мислех.
Никога не съм използвала Wet n' wild и за мен беше невероятно удоволствие да получа няколко продукта от тях. Палитрата е точно такава, каквато всички я описват, а именно - с невероятно качество. Реших да избера палитрата в лилаво Petal pusher, защото нямам хубави сенки в тези нюанси, а много обичам да нося подобни. Много се чудих дали да не избера Comfort Zone, която е любима на всички, но... тъй като я сравняват като цветове с шоколадовата палитра на Too Faced се отказах, за да не ми се повтарят. Червилото е Sugar plump fairy  и е повече от вълшебно и издържа буквално цял ден! Освен тези два продукта ми пратиха и съвсем новата им спирала MAX VOLUME  и лак от серията Wild Shine. Ще имам отделна публикация за всички продукти, така че ще разберете малко повече за тях тогава.


За първи път имах възможността да пробвам и продукти на HRISTINA cosmetics! За тях също ще има отделни публикации. Засега мога да ви кажа, че съм влюбена в триците за лице, а тоалетното мляко мирише толкова вкусно на бисквити, че ми идва да го опитам!


Подаръците не спряха до тук. От AMG PUBLISHING ми изпратиха две книги  - "Бизнес на високи токчета" и "Най-хубавото място на света е точно тук". Прочетох втората на един дъх за няколко часа и ще я видите по-подробно в месечните ми любимци! Първата пък ще започна да чета тези дни, дано и тя ми хареса толкова много!


До тук с подаръците! Както може би се сещате не успях да устоя и да не си купя нищо през февруари. Не знам защо винаги, когато реша за правя "ноубай" си купувам парфюм на Марая Кери :D (погледнете nobuymay) Случайно видях, че в parfimo.bg са пуснали малки разфасовки (от по 15 ml) на два от парфюмите на Марая Кери, които искам отдавна  и не се стърпях да си ги поръчам. Знаете колко харесвам парфюмите й, а също така ги и колекционирам, така че просто нямаше как да не съгреша. Ще направя отделни публикации за тях някой ден, а също така планирам и видео в което да ви покажа цялата си парфюмна колекция...


Бях си свършила всичките балсами и тоници за лице, така че се разрових в нета и реших този път за пробвам изцяло натурален балсам. Спрях се на Crazy rumors, защото бях слушала много добри неща за тях. Поръчах си Hot Cocoa , както и две флорални води на Алтея Органикс от zoya.bg. Също така реших да пробвам и едно масло за лице от розов лотос на Khadi. От всички продукти съм много доволна засега, както и от обслужването на сайта. Продуктите дойдоха много бързо, доставката е много евтина (около 2- 3 лв.) и бяха много добре опаковани. Освен това получих подарък пакетче чай! Определено ще поръчвам отново от сайта!



Това беше всичко, с което се сдобих през януари и февруари. Може би забравих да снимам  няколко дребни неща.Например формички за деня на Св. Валентин от Avon, които спечелих като участват в тяхна игра в instagram.
През март ще се опитам да не купувам да не пръскам пари за козметика, освен, ако не ми трябва наистина. А вие какво си купихте последно?

                                                                                                       Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар