събота, 16 януари 2016 г.

2015 Favorites

Здравейте, приказни!
Дойде време за първите годишни любимци в моя блог. Ще се спра само на козметиката, защото в противен случай публикацията ще придобие невиждани размери.
Доста се чудих кои продукти да ви покажа и в крайна сметка се спрях не на голям брой такива, защото реших да включа само продукти, които настина  ми взеха ума през 2015.



Започвам с най-големия ми любимец и най-страхотното ми грим попълнение през 2015, а именно палитрата Too Faced Chocolate Bar. За първи път ползвам висок клас сенки и определено съм на мнение, че си заслужава човек да даде малко повече пари, но да държи в ръцете си подобно съкровище.
Още няколко продукта от по-висок клас намериха място в колекцията ми и спечелиха сърцето ми. Това е така известния The Balm Mary-Lou Manizer, за който всички знаете колко страхотен е.
Червилата на MAC са може би най-прекрасните червила, които съм ползвала някога. Супер комфортни за носене, с цветове и формула, които не съм срещала досега. Имам три от тях, като най-любими са ми Cut A Caper и Apres Chic.
Влюбих се във фон дьо тена Еstee Lauder Double Wear. Поли от policosmetics83 ми даде това, което й беше останало, за да го пробвам и... според мен няма равен! Прави кожата на лицето да изглежда невероятно. Има средно към пълно покритие, в същото време стои естествено. Издържа цял ден. Определено един ден ще си купя цяло шишенце, хихи.

Още едни червила бяха откритието ми на 2015 и това са Kiko Ultra Glossy Stylo. Не веднъж съм ви говорила за тях, просто защото са ми слабост и смятам, че биха могли спокойно да минат за червила от висок клас, просто защото са прекрасни. Трите най-любими цветове са Glam Magenta, Raspberry и Rhododendron Pink.
Сенките Maybelline Color Tattoo отново са продукт, за който съм говорила много. Тази година ги ползвах постоянно, защото няма по-добри от тях що се отнася до издръжливост и наситеност на цвета.
Пигмента NYX Ultra Pearl Mania ме грабна още щом го зърнах. А на очите седи още по-завладяващо. Много лесен за работа, не се рони прекалено и има невероятен блясък. Скоро ще направя и ревю, но засега ще ви кажа, че определено си заслужава.
Два серума за удължаване на мигли ми бяха любимци миналата година, но тъй като този на Realash все още го ползвам, реших Revitalash  (който вече изхарчих) да посоча като любимец на 2015. Резултатът беше страхотен и съм щастлива, че можах да го пробвам.
Още един иновативен продукт е безспорен любимец и това са избелващите лентички на Orax PearlGuard. Беше много вълнуващо да ги ползвам и да наблюдавам как зъбите ми стават все по-бели. За една година направих два курса и смятам, че резултатът е видим.


За първи път тази година ползвах продукти на Lush и най-любима ми стана Mask Of Magnaminty, за която май доста често съм ви говорила. Изхабих две опаковки миналата година, а тази със сигурност знам, че ще има още. Прекрасен продукт!
Спечелиха ме и кремовете на Rhamnia Bynata. Много си допаднаха с моята кожа и тъй като ползвах цели 4 продукта от марката и от всички останах много доволна! В момента ползвам нощния им крем и тоника им за лице и просто ги обичам.
Открих най-прекрасния душ гел, който понякога искам и да изям, защото мирише разтапящо. Това е Cottage Le Caramel. Ммм, само който го е ползвал знае за какво говоря! Все още не съм си купила други видове, защото смятам, че ще се пристрастя и няма да спра да купувам, докато не пробвам всичките, хихи. 


Последно, но не на последно място през 2015 открих няколко любими фон дьо тена, който дори да не са добри колкото Еstee Lauder Double Wear се нареждат сред най-добрите дрогерийни фдт, които съм ползвала някога. Това на Stay Matte, Match Perfection и BB крема на Rimmel. Доста различни са, но и еднакво добри. И за трите ще пиша по-подробно някой друг път.
Това са любимите ми козметични/грим продукти за миналата година. Определено обогатих колекцията си няколко много желани продукта, но и я намалих значително, като махнах от нея всичко, което не харесвам 100 % и не ползвам с удоволствие. През 2016 си обещавам да ползвам само продукти, които наистина обичам и да купувам нови само, ако наистина ми трябват или пък много ги искам.
Към днешна дата имам два много желани продукта, които искам да купя през 2016 и това са най-новата палитра на Too Faced Chocolate Bon Bons и ружът им Love Flush Love Hangover. Няма да откажа и Semi Sweet Chocolate Bar, но... да не ставам прекалено нахална, хаха
Eто и линкове към публикациите в блога за някои от продуктите :

Kiko Ultra Glossy Stylo
Kiko Ultra Glossy Stylo - втора част
Maybelline Color Tattoo

                                                                                                        Love, Adriyana

 

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар