сряда, 16 декември 2015 г.

Mixa Soothing Cream - ревю

Здравейте, приказни!
Днес реших да ви разкажа за моя любим крем за лице в последно време, а именно Mixa Soothing Cream, който е за суха и чувствителна кожа и обещава 24 часова хидратация.


Това е втория продукт на марката, който ползвам след мицеларните им води, които много харесвам. Ревю за една от тях можете да видите тук 
Кремът е в много удобна малка опаковка (50 ml) със стабилна, добре затваряща се капачка. Производителите обещават предпазване от изсушаване на кожата, успокояващ и хидратиращ ефект, хипоалергенен състав и голяма поносимост. Съдържа 8 % глицерин и екстракт от роза, които спомагат за хидратацията на кожата, нежността и еластичността й.
Кремът е с много приятна консистенция, по-скоро гъста, но много бързо попива в кожата и я оставя видимо хидратирана. Ползвам го като дневен и като нощен крем и съм много доволна. Не ми се появяват пъпки или зачервявания. Идеален е като основа за грим, тъй като не оставя мазен филм върху кожата, а я оставя дори леко матирана. Кремът определено си струва и препоръчвам да го пробвате.
Ето и съдържанието :


Останах много доволна от марката и определено ще пробвам още техни продукти.
Цената на крема е около 9-10лв
Можете да продуктите на Mixa в аптеките и  parfimo.bg  ,като в  момента не е наличен, но можете да проверявате за това, кога отново ще го има в сайта тук - Mixa Soothing Cream 

А вие ползвали ли сте някой от продуктите на Mixa и кой бихте ми препоръчали?
 

                                                                                                         Love, Adriyana

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

* продуктът ми беше предоставен от parfimo.bg, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

Няма коментари:

Публикуване на коментар