неделя, 13 декември 2015 г.

Любими червила за есенно/зимния сезон #2 - червени

Здравейте, приказни!
Втората част от поредицата за любимите ми червила за есента и зимата е посветена на червения нюанс, който отскоро е и може моя най-любим (май за всички цветове казвам така, хаха)
За мен червеното червило освен класика, крещи и "женственост", "фаталност", "смелост" и какво ли още не. Именно заради това червените червила намират място в тоалетката ми чантичка през цялата година, но определено времето, в което най-много посягам към тях е около Коледа.
Ето и кои са трите ми най-любими червила тази зима :
 
Revlon HD 875 Gladiolus
Това е типичното класическо червено. Обичам да го съчетавам с черна очна линия и е перфектно за по-официални събития. Тази серия на Revlon е супер пигментирана и определено ви я препоръчвам.



Kiko Luscious 509 Passionate Fire Red
Знаете, че червилата на Kiko заемат специално място в моето сърце. Това е единственото червено, което имам на италианската марка и го обожавам. Точно в типичното коледно червено и е най-носения червен нюанс от мен тази година. Много добро червило, на което не мога да се наситя!

 

GOSH Hot'n Sweet
Първото ми червило на GOSH е в тъмно кърваво червен цвят. Не го нося толкова  често,колкото това на Kiko, но определено е едно от любимите ми.

 

 Вижте кои са любимите ми тъмно винени червила тази зима, а скоро очаквайте и третата част от поредицата :)

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар