неделя, 22 ноември 2015 г.

Orax PearlGuard - лентички за избелване на зъби с обновена формула

Здравейте, приказни!
Днес имам удоволствието да ви представя лентичките за избелване на зъби на Orax , за които ви говорих в тази публикация преди време, но подобрени и с обновена формула.


Останах безкрайно доволна от PearlDent и не очаквах, че толкова скоро ще имам възможността на пробвам и PearlGuard, за които ще си говорим днес и за които сърдечно благодаря на Orax Bulgaria и техния партньор PolinaSofia!
Новите лентички са по-щадящи към зъбите, но също толкова ефективни и са предназначени за по-честа употреба. Те са най-безопасния продукт за избелване на зъби, като можете спокойно да ги използвате през няколко месеца... когато усетите, че имате нужда.
PearlGuard са без пероксид, на база сода, разработени по революционна Nano O2 технология. Те не предизвикват онова изтръпване/появяване на чувствителност на зъбите при първо ползване, каквото се забелязваше при PearlDent (които можете да ги намерите под името PeralActiv и са с ниско съдържание на пероксид)


Избелващите лентички се поставят много лесно, прилепват добре и дори забравяте, че сте тях. На мен ми се е случвало да оставам с тях повече от 1 час и не съм усетила никаква чувствителност на зъбите. Освен това ми се струва, че обновения вариант се поставя доста по-лесно и самите лентички са по-плътни и удобни. Не ми се е случвало да се размести лентичката на долните зъби, нещо, с което имах малък проблем при предишното използване.
Стъпките при ползването са абсолютно същите както при предишните лентички :
1. Измивате зъбите си.
2. Поставяте лентичките, които е хубаво преди това да сте поставили в хладилника.
3. Престоявате с тях 1 час, като през това време можете да говорите, да сте навън или каквото се сетите. Разбира се, без да ядете или пиете :)
4. Отлепвате лентичките от зъбите си.
5. Изплаквате или изчетквате остатъка от гела, ако има останал такъв.
6. Усмихвате се широко, за да могат всички за забележат бялата ви усмивка :)
В кутията на PearlGuard ще намерите и книжка-упътване за ползване, както и друга полезна информация.
Хубаво е по време на курса да избягвате оцветяващите храни и напитки или да измиете зъбите си веднага след приемането им. Също така помнете, че лентичките няма да избелят напълно зъбите ви, ако те имат по-сериозно оцветяване. Силата им стига за постигане на най-много два тона разлика.


Избелващите лентички можете да поръчате от сайта на Orax Bulgaria, като само до края на месеца можете да се възползвате от кода
AUTUMN, с който доставката ви ще бъде безплатна! Освен това в сайта можете за прочетете ревюта на продукта на различни блогъри. Видях, че и аз съм една от тях, което ме прави мнооого щастлива и благодарна!


Отскоро цената на лентичките е по-ниска, а именно 49 лв. ! Също така можете да си вземете безплатна мостра от аптеки Subra, в които вече се предлагат и самите лентички. Сигурна съм, че след като ползвате дори само една... ще усетите разликата и ще искате да си купите целия комплект от 14 лентички за долните и горните зъби.



Ще се радвам да споделите и вашето мнение, ако сте ползвали тези или други избелващи продукти за зъби или въобще вашите любими продукти за поддържане на устната хигиена в коментарите.
Също така не забравяйте да се усмихвате повече и да показвате белите си зъби и позитивния си поглед към света :)

                                                                                                      Love, Adriyana

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

* продуктът ми беше предоставен от Orax Bulgaria, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

Няма коментари:

Публикуване на коментар