неделя, 1 ноември 2015 г.

October Favorites


Здравейте, приказни!
Отново е време да споделя с вас кои са моите любимци. За разлика от миналия месец, когато не пуснах пост с любимци (ако не броим Филмов септември ) този месец имам доста такива. Както винаги започваме с козметиката!
Миналия месец изпълних свое голямо желание и си купих палитрата Too Faced Chocolate Bar! Тя е и първия ми любимец за октомври... Каквото и да кажа за нея сигурно вече е казвано, но все пак май е редно и аз да изкажа възхищението си. Изключително красиви цветове, които издържат цял ден върху клепача, много добра пигментация и много лесни за работа. Палитрата е толкова красива и като изработка, че понякога просто я гледам, отварям и държа в ръце (надявам се да не звуча като психопатка, успокойте ме, че и вие го правите, хаха)



Следващите два любими мои продукта са сигурно толкова известни сред българските блогъри, колкото и шоколадовата палитра. Това са червилото от матовата серия на Golen Rose под номер 23 и сянката на Essence I love nude 05 my favorite tauping. Червилото е повече от прекрасно! Нося го втора година и ме съмнявам да ми омръзне някога. Ако харесвате тъмните червила непременно го пробвайте!
Сянката пък използвам за контуриране на лицето и съм много, много доволна. Откакво я имам не съм използвала друга контурираща пудра. Има идеалния студен подтон, много малка и компактна е, не се рони и е доста издръжлива. От лимитирана серия на Essence е, така че, ако смятате, че ще ви допадне ви съветвам да побързате да си я вземете.


Това са трите ми любимци от декоративната козметика. Преминаваме към три, свързани с грижа за кожата. Първият е кремът за лице, който ползвах последния месец, а именно SVR Hudraliane Riche. Той ми беше пратен за проба още в началото на лятото, но бях насъбрала толкова много кремове за лице, че чак сега дойде и неговия ред. Оказа се страхотен! Идеален е за моята суха кожа. Много хидратиращ, не лепнещ, с много приятен аромат. Ето и малко по-подборна информация за него, тъй като е сравнително нов продукт на SVR :
Продуктът е за активна хидратация за суха кожа, базиран на физио-адаптирана вода.
Използваната физио-адаптираната вода е специално разработена за хидратация на кожата в лаборатoриите на SVR. Тя е 100% физиологична, 100% изотонична, 99.9% пречистена и 100 пъти по-богата на микроелементи, необходими за кожната хидратация - цинк, манган и магнезий. Тя имитира поведението на вътрешноклетъчната вода и запазва целостта на клетките, тъй като има същото осмотично налягане и съдържание на соли. Физио-адаптираната вода се усвоява напълно от кожните клетки, запазва клетъчния баланс и допринася за здравето на кожата.


Околоочния крем на Rhamnia Bynata също се затвърди като любимец този месец. За него съм писала отделно, ето го и ревюто.
Съвсем случайно открих една мицеларна вода, която за скромната си цена от около 3.50 лв. е повече от прекрасна. Тя е на българската марка My Rose of Bulgaria, която май чувам за първи път. Почиства грима много добре, не лепне, не пари, въобще страхотна е! Съдържа и розова вода, което я прави още по-добра, тъй като може да я ползвате и като тоник. Много хубав продукт, на който смятам скоро да направя ревю.
Този месец не гледах много филми, за да напиша отделен пост за тях, затова включвам любимите си тук.
Tomorrowland / Утреландия e eдин страхотен филм на Disney с Джордж Клуни и Брит Робъртсън. Завладяващ, цветен и много интересен. Чаках го доста време и се радвам, че не ме разочарова. Определено искам да го гледам пак някой ден.




Любимо шоу този месец е любимото ми реалити шоу въобще America's Next Top Model. Следя го още от първи сезон и съм пристрастена. Изключително интересно, забавно и в същото време поучително. Макар и да не се интересувате от модели, мода или да не сте фен на Тайра Бенкс съм сигурна, че това шоу ще ви грабне. За мен е единствено по рода си и това, че го в момента тече последния му сезон е доста тъжно... Заради нисък рейтинг решиха 22-рия му сезон да е и последен. Е...все пак винаги мога да гледам сезоните му от начало, нали, хахаха


                                                                                                           Love, Adriyana

 

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA



Няма коментари:

Публикуване на коментар