понеделник, 30 ноември 2015 г.

November favorites + VIDEO

Здравейте, приказни! 
Време е да ви покажа кои бяха любимците ми този месец. 
Започваме с продукта, който попада в моите "Топ 5 най-желани продукти ever"  и най-накрая е в ръцете ми. Всъщност беше цял месец на скулите ми, на очите ми и т.н. Това беше най-използвания продукт този месец, просто не можех да се спра. Това е хайлайтъра The Balm Mary-Lou Manizer. Той напълно оправда всичките ми очаквания и всичките си позитивни ревюта в интернет. Ще има специално ревю на него някой ден и тогава ще ви разкажа повече (въпреки че съм сигурна, че вече го имате, ако не - сте чели стотици ревюта, но все пак...) 


Друг продукт, който обичам от много време, но в който отново се влюбих този месец беше червилото на MAC Cut A Caper. Невероятна формула, която те кара да искаш да си с него постоянно. Много нежен цвят, който отива на всеки грим и който хем е доста стандартен, но в същото време единствен по рода си. 


Повече за червилото, както и суочеве можете да намерите в публикацията Любими пролетно/летни червила в нежно розово


До тук с продуктите от високия клас. Следващите три любимци са достъпни, лесно откриваеми и страхотни! 
Кремообразните сенки на Maybelline Color Tattoo, подобно на The Balm Mary-Lou Manizer са всеобщ любимец. Определено са и моят. Писала съм за тях и преди, дори имат ревю, но просто исках да ви кажа отново- обичааам ги!


Можете да прочетете повече за Metallic Pomegranate и за другия цвят, който притежавам в Maybelline Color Tattoo - ревю 


Ноември беше месецът и на очната линия. Изключително много харесвам драматичността, която придава на погледа, затова и не малко пъти залагах именно на такъв тип грим. Очната линия, която ми е любима е на MeMeMe Cosmetics и е под формата на писалка. На мен точно тези очни линии ми допадат най-много, защото не мога да се справя с четчиците. Имам я повече от година и вече почти на свършване, но смятам, че ще си я купя пак, тъй като не съм срещала по-удобна за нанасяне очна линия.
MeMeMe е английска марка, която за жалост не се предлага по магазините. Имам също и един руж на марката и отново ми е любим. Можете да я намерите MeMeMе в сайта prettybox.com 


Открих и любима четка за нанасяне на сенки за вежди и това е Essence eyebrow comb, която беше част от лимитираната колекция аксесоари на Essence - Make me pretty тази есен. Би трябвало все още да ги има по магазините, но аз лично отдавна не съм ги срещала. Също така ми се струва,че бяха заредили само няколко от четките и за съжаление аз се сдобих със само три от тях. Но... да си дойдем на думата. Четката е много удобна за нанасяне на сенки, доста прецизна, с идеалната дебелина и гъвкавост. Много ми харесва и не бих я заменила с друга. Освен това е с много сладка - синя на точки и е много евтина. Какво по-хубаво от това? Можете да видите повече от нея в тази публикация

В музикално отношение този месец беше много щастлив за мен, защото излезе дългоочаквания албум на Carrie Underwood - Storyteller! Обожавам Кери и всичко ново от нея е много вълнуващо за мен. Новия й албум е в типични за нея кънтри рок, който тя така умело поднася с замах, секси звучене и перфектно пеене. Много, много съм доволна от новия албум и определено смятам, че е един от най-добрите й. 

 
Имам прекалено много любими песни от албума, затова не мога да и изброя всичките, но все пак споделям тази, която е с по-странно и доста модерно звучене и според мен ще се превърне в голям хит, ако я пусне като сингъл.


За разлика от музиката не попаднах на добри филми този месец. Единствения, който ми хареса беше Ваканцията. Имаше доста забавни моменти и.. макар на места да има доста "просташки" шеги на мен ми хареса. Беше ми забавен и го изгледах с голям интерес! Ако търсите нещо интересно, забавно и неангажиращо ви го препоръчвам.
 

Този месец реших освен публикация да пусна и видео, посветено на любимците ми. Надявам се, че ще ви бъде интересно!




                                                                                                                        Love, Adriyana

 

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар