понеделник, 9 ноември 2015 г.

LUSH Tea Tree Water - ревю

Здравейте, приказни!

Преди време писах за маската  на LUSH, която обожавам и ви обещах, че ще се спра малко по-подробно на друг любим продукт от марката, а именно тоникът на лице LUSH Tea Tree Water.



Тоникът, подобно на маската е доста известен продукт на Lush, затова и аз реших да го пробвам. Предназначен е за мазна и склонна към поява на петна кожа, но смятам, че ако не се прекалява може да се ползва и от хора със суха кожа.
Тоникът почиства кожата, тонизира я и я предпазва от вредните влияния на околната среда. Също така можете да ползвате тоника като дезифектант за ръцете си или други, тъй като маслото от чаено дърво има антибактериални, антисептични и антимикробни свойства.
Аз лично използвам тоника, тогава, когато искам допълниелно за почистя кожата си след като съм използвала измивен гел или ексфолиант или в дните, в които я усещам по-мазна и знам, че няма да я изсуша допълнително с тоника.
На снимките можете да видите съставките :


Можете да намерите тоника в две разфасовки (от 100 и 250 гр) , като аз предпочитам по-малката, тъй като не го ползвам всеки ден и една опаковка ми стига за доста време. Идва в много удобна опаковка, от която директно можете да пръскате на лицето си или пък на памучен тампон, както предпочитам аз.
Цената на малката опаковка е 11.90 лв., можете да поръчате он-лайн от официалния им сайт или да ги намерите в двата им магазина в София.
Ако искате да пробвате тоник с хубав и натурален състав, този е идеалния за вас. Със сигурност обаче макар и любим и много приятен за използване Tea Tree Water  не се превърна в must have за мен, за разлика от Mask Of Magnaminty.
                                                                                   

                                                                                                        Love, Adriyana

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA



Няма коментари:

Публикуване на коментар