вторник, 17 ноември 2015 г.

Cindy Crawford Summer Day Body Lotion - ревю

Здравейте, приказни!
Чували сте израза "когато името продава", нали? Такъв е случаят с днешния продукт, на който реших да направя ревю, а именно Cindy Crawford Summer Day Body Lotion
От както се помня Синди Крауфорд ми е голяма любимка. Като малка бях обсебена от нея и Клаудия Шифър, купувах всяка списание, събирах всяка снимка, на която са те. И днес щом погледна техни снимки или клипове и си помисля, че изглеждат по този начин на почти 50 години... искрено им се възхищавам. Но... не всичко е вънщност все пак, Синди Крауфорд е една невероятна жена, истински пример за подражание във всяко отношение.
Затова... когато видях, че в parfimo.bg има "изостанал" лосион за тяло от нейната линия от 2006, наречена Summer Day фенът в мен изкрещя "Трябва да го имам!" За още по-голяма радост в началото на месеца имаше блогърска програма на сайта, в която аз избрах да участвам именно с този продукт (и още два, които ще видите друг път)

 

Лосионът е в много красива, типично лятна опаковка. Определено се усеща луксозно и изпипано (както са повечето продукти, направени в колаборация със звезди). Продуктът излиза доста лесно, като е с типичната консистенция на лосион за тяло. Затваря се много добре с капаче и няма опасност да се изтече продукт.


Мирисът му е страхотен, което ме кара дълбоко да съжалявам, че не мога да се сдобия с парфюма от тази колекция. Задължа се няколко часа върху кожата.  Можете да научите повече за мириса му тук.
За съжаление в състава има парабени. Трайността на продукта е 24 месеца.
 

Като действие също ми хареса. Омекотява кожата доста добре, но все пак си мисля, че подобен тип лосиони са създадени, за да подсилят трайността на парфюма.
За мен това е една страхотна находка, но... както казах съм пристрастна, защото обожавам Синди. Ако и вие й симпатизирате и искате да се докоснете до нещо, което тя е създала... този лосион е добър вариант. 
Цената му е 7.90 лв. за 150 ml. и за съжаление в момента не е наличен в parfimo.bg , явно съм взела последния, хаха. Все пак "марката" на Синди стои, така че може да проверявате от време на време, ако решат да го пуснат отново тук.
Много съм доволна, че лосионът е в моята колекция и благодаря  за възможността на parfimo.bg !

                                                                                                            Love, Adriyana 

 

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

* продуктът ми беше предоставен от parfimo.bg, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

Няма коментари:

Публикуване на коментар