петък, 30 октомври 2015 г.

Life As I Know It : Есен, 100 публикации и първи клипове

Здравейте, приказни!
Тази есен е толкова красива, не мислите ли? Всеки ден минавам по една и съща улица, докато отивам за работа и всеки път си мисля "много е красиво"! Тази година не ми е мъчно, че топлите дни си отиват. Тази година дори не се притеснявам, че идва рождения ми ден и отново ще съжалявам, че не съм изпълнила всичко, което съм запланувала за изминалата година. Тази година просто реших да живея, да се оставя да се рея леко като падащите листа от дървото.
Животът е твърде кратък, за да бъдем тъжни или ядосани. Животът е твърде кратък, за да си позволим да не бъде изживян така, както на нас ни се иска. Животът е твърде кратък, за да не забелязваме красотата му.



100 публикации! Не мога да повярвам, че 100 пъти съм натискала бутона "публикувай" , 100 пъти съм сядала вдъхновена пред компютъра и съм изпитвала онова изгарящо желание за творчество. 100 пъти с часове съм снимала продукти само, за да се получат няколко добри снимки. 100 пъти съм била доволна от себе си, 100 пъти съм забравяла за всичко останало и съм се потапяла в моето си място - малко, уютно и много красиво!
Доста неща се промениха от първата ми публикация. Тогава не знаех какво правя и как ще се справя, знаех само, че искам да съм блогър и го исках с цялата си душа. Знаех обаче едно, че щом го желая ще се получи. Така и стана! Макар блогът ми да не е със страхотен дизайн, снимките да не са с професионален апарат и мнението ми да не е напълно компетентно аз съм доволна от себе си. А това е най-важното, нали? :)



За 100 публикации време станах по-самоуверена, по-устремена и по-самостоятелна. Знам, че мога да прекарам времето си страхотно чисто сама с моите мисли, независимо дали някой ще ги прочете или не. Знам, че мога да дам всичко от себе си за нещо, което обичам, да мисля цяла нощ за снимките, които ще правя на сутринта и със ставането да започна да снимам. Знам, че ако имаше работодатели или държава, които да ни вдъхновява по този начин, то ние младите българи нямаше да имаме равни! Знам го, защото съдя по себе си, съдя по останалите блогъри и влогъри, които дават всичко от себе си и остават доволни от себе си.
За 100 публикации време разбрах, че блогърството не е професия или хоби, то е начин на живот.
И макар да обожавам да пиша, смятам, че бих била полезна и като снимам клипове. Полезна най-много на себе си, защото да имам youtube канал е едно от желанията ми откакто започнах блога. Откакто разбрах за т.нар. beauty vloger-и. Интересно е, че без дори да подозирам за съществуването им от малка обичам да правя клипове или просто да си представям, че ме снимат и говоря за разни неща. И макар доста хора да сметнат това за нещо "лошо" или "детско" аз не мисля така! Напротив, смятам, че е страхотно!





                                                                                                     Love, Adriyana

 

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар