неделя, 4 октомври 2015 г.

Впечатления от Dihana Cosmetics

Здравейте, приказни!
Dihana Cosmetics са сравнително нови на пазара, аз лично научих за тях малко преди да се сдобия с тестери на техни продукти. Те използват напълно натурални съставки в продуктите си, като голяма част от тях имат био-сертификати. Оставям линк към сайта им, за да се запознаете по-подробно с работата на Dihana Cosmetics
Това, за което ще си говорим днес са три техни продукта, които имах възможността да изпробвам. 


Натурален дезодорант - не съдържа вредни съставки, хипоалергенен, веган. Мирише свежо и наистина действа. Много икономичен. Един малък тестер на мен стигна за около пет пъти ползване. Определено препоръчвам на всички, които си търсят подобен продукт. Можете да прочетете повече за него в сайта им 
Това е продукт, който най-вероятно ще поръчам с пълен размер, след като ми свърши натуралния дезодорант, който ползвам сега (знам, че съм си обещала ревю и за него...)
 

Мултифункционелен балсам с невен - това е балсамче "за всичко". Ухапвания от насекоми, изгаряния, възпаления. Лечебните съставки на балсама го правят универсален помощник при всякакви беди. Аз го използвах като третирах с него рана от дълбока пъпка, като балсам за устни и за някои по-сухи части от лицето ми. Отрази ми се много добре, като определено усетих действието му. Останало ми е малко количество, което пазя за "спешни случаи" Прочетете повече за балсамчето в сайта на Dihana Cosmetics

Eксфолиант за тяло - той има не само почистващ, но и детоксикиращ ефект, заради прекрасните си съставки. Мирише страхотно и ексфолира много добре. Единствения недостатък според мен е, че е малко труден за употреба, защото е по-сух от останалите екфолианти, които съм пробвала. Отново погледнете в тук за цена и повече информация.

Оставам с много приятни впечатления от козметиката на Dihana. Продуктите са направени с много старание и желание, а съставките са подбрани така, че да удовлетворят всякакви нужди и вкус. Цените не са прекалено високи за handmade козметика. Надявам се скоро да ги видим по магазините, защото определено си заслужават.


                                                                                                          Love, Adriyana


                                                Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

* продуктите ми бяха предоставени от Dihana Cosmetics, мнението ми за тях е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им

Няма коментари:

Публикуване на коментар