вторник, 29 септември 2015 г.

TAG : 25 Makeup Questions

Здравейте, приказни!
Бях поканена от Makeup By Anita Todorova  да направя 25 Makeup Questions :


1. Какъв фон дьо тен използвате? 
В момента комбинирам Rimmel Stay Matte и Oriflame The One.

2. А коректор?
Когато искам леко покритие залагам на Oriflame The One, за малко по-голямо покритие на Rimmel Wake Me Up.

3. Знаете ли подтона на кожата си?
Май не...

4. Какво мислите за изкуствените мигли?
Страхотни са и бих носила с удоволствие. Два пъти досега съм слагала изкуствени мигли и много се харесах, макар да бяха някакви супер некачествени от магазин за левче :D В момента имам едни, които се водят професионални и само чакам удобен момент, за да ги сложа.


5. Каква марка спирала използвате?
Комбинирам Max Factor Masterpiece Glamour Extensional и Essence Maximum Length.


6. Sephora или MAC?
И двата, но в Sephora има по-голямо разнообразие, затова ще избера него!


7. Какви четки за грим използвате?
Ecotools. Достъпни и много добри.

8.Използвате ли база за сенки/лице?
От около преди година започнах да използвам база за сенки и определено не мога без нея. База за лице използвам рядко, в повечето случаи ползвам крема си като основа.

9. Кои са любимите ви сенки за очи?
Too Faced Chocolate Bar <3



10. Молив за очи или очна линия?
Обожавам издължената класическа очна линия. Мисля, че е едно от най-красивите неща в грима. Но ми отнема доста дълго време, за да я поставя, затова най-често прибягвам до молива, с който ми е значително по-лесно.

11. Кое е любимото ви червило?
Имам няколко любими, така че не мога да определя само едно.




12. А гланц за устни?
Както  и друг път съм казвала - не съм особен фен на гланцовете, но MAC Dazzleglass определено са ми фаворити.

13.Кой е любимия ви руж?
MeMeMe в цвят coral.




14. От кои on-line сайтове поръчвате козметика?
Не поръчвам често козметика от интернет, предпочитам да я видя лично.

15.Обичате ли дрогерийни гримове?
Да!

16. Някога мислили ли сте да се запишете на професионални курсове по грим?
Да, мислила съм, но като цяло аз обича да гримирам себе си, а не други хора, хаха. Пък и грима за мен е просто хоби, поне засега.

17. Кои грешки в грима ненавиждате?

 Доста са! Напластени и слепени мигли, тънки изрисувани вежди, много силен контур на лицето, "мацнати" сенки, червило, което не отива на лицето на човека, очертаването на устните с молив, без да е сложено червило.

18. С какво си махате грима?
Мицеларната вода е най-любими ми продукт за премахване на грим.


19. Цветен или неутрален грим предпочитате?
И двата!

20. Коя известна личност е винаги със страхотен грим?
Кери Ъндърууд, Тейлър Суйфт, Хилари Дъф и още много други (все пак всички ползват услугите на професионални гримьори)

21. Ако можете да напуснете къщата само с един продукт, кой ще е той?
Може би фдт или спирала.

22. Излизате ли изобщо без грим?
Да, доста често напоследък.


23. Мислите ли, че изглеждате добре без грим?
Мисля, че да. Но все пак много по-добре изглеждам с грим.

24. Коя ви е любимата марка гримове?
Too Faced в момента ми е мания, макар да имам само един техен продукт.




25. Какво мислите за грима?
Гримът е изкуство, гримът е начин на изразяване. Гримът е удоволствие, наслада и страст!


Тагвам всеки, който желае да отговори на въпросите! 


                                                                                                           Love, Adriyana


                                                  Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA
втория ми блог - Classroom Of Joy

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар