четвъртък, 24 септември 2015 г.

Leocrema Solare душ гел за след слънце - ревю

Здравейте, приказни!
Eсента е тук и съм сигурна, че лятото, плажовете и безгрижните дълги дни ще ни липсват на всички.
Днес ще ви представя един душ гел, който има за цел да запази натрупания тен, поне още малко, преди да станем бели като памук през зимата.
Не че съм от хората, които дължат да имат тен, но все пак ми се стори, че този продукт е интересен и заслужава една публикация.
Leocrema Solare e душ гел за след слънце с арганово олио, който цели да удължи трайността на тена ви.

Идва в стандартна опаковка от 300 ml, която на мен много ми хареса.
Продуктът ухае много необичайно за душ гел, което свидетелства за органичните съставки в него. На мен ароматът ми хареса доста. Запазва няколко часа след използването му на кожата. Малко количество прави страхотна пяна. Измива добре. Консистенцията му е малко по-течна от на повечето душ гелове.
Eто и съставките му :



Дали спомага за по-дългото запазване на тена... не мога да кажа със сигурност, но съм склонна да вярвам, че е така. Така или иначе това е един страхотен душ гел, който използвам с удоволствие. Това е и първия продукт на марката, до който се докосвам, но се надявам да не е последния, защото оставам много положително настроена към Leocrema.

                                                                                            Love, Adriyana

 

 Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA
втория ми блог - Classroom Of Joy

 

* продуктът ми беше предоставен от Leocrema Bulgaria, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

Няма коментари:

Публикуване на коментар