сряда, 30 септември 2015 г.

Филмов септември

Здравейте, приказни!
Подобно на август и този месец успях да изгледам няколко филми, които ми се превърнаха в абсолютни любимци! Нали знаете - такива филми, които след като ги изгледате си казвате "ето това е жесток филм". На мен ми се случва да го казвам доста често напоследък, което отдавам на това, че не гледам безразборно филми, а си набелязвам само такива, които наистина знам, че е ми харесат. Определено системата ми работи, защото от няколко месеца не съм попадала на филм, който да не ми се превърне във фаворит.

The Theory Of Everything / Теорията на всичко
Няма как да не сте чували за биографичната драма, посветена на живота на Стивън Хокинг, която излезе миналата година. Чакането определено си струваше, защото филмът ме остави без думи. Много силен, много суров, представящ по-един драматичен, но и романтичен начин историята на известния физик, неговата борба за живот и връзката с жена му. Филм, който не само истински ме въвлече в историята на Хокинг, но и ме накара да се замисля за много неща от живота.
Играта на Еди Редмейн за мен е повече от брилянтна, затова много се радвам, че именно то спечели Оскар тази година. Определено уникален филм, който всеки би трябвало да види!



The Imitation Game / Игра на кодове
"Понякога хора, за които нямаме представа, правят неща, които не можем да си представим"
Още един филм по действителен случай, още един филм, който заслужава всички награди, които е спечелил. Наситен с действие, с изключителен сценарии и запомняща се игра, този филм се превърна за мен в едно вълнуващо преживяване назад във времето в рамките на 2 часа. Препоръчвам с две ръце на всички, защото филмът е не само стойностен и много добър, но е и своеобразно обогатяване на общата култура на всеки от нас.


Gone Girl / Не казвай сбогом
Много заплетен, много интересен и  много откачен. Gone Girl е история за това, че нещата никога не са точно такива, каквито изглеждат. За да не издавам нищо повече просто ще кажа - гледайте!


The Longest Ride/ Най-дългото пътуване 
Месеца нямаше как да мине без поне един романтичен филм, а когато остава въпрос за романтика на първо място в съзнанието ми изплуват филмите по романи на Никалъс Спаркс. Най-новия филм е Най-дългото пътуване, който проследява две любовни истории преплетени по един необикновен начин и представени по най-добрия възможен романтичен начин. Във филма участва е една моя любима актриса  - Брит Робъртсън, което го прави още по-любим.

 

Home / У дома
Успях за видя е страхотната анимация за сладкото извънземно, по което са луди всички деца. Много ми хареса това, че филмът не прилича на нито един, който съм гледала досега. Много цветен, забавен и емоционален! Харесвам факта, че в озвучаването и саундтрака са включени един куп звезди, което винаги е плюс :)



Devious Maids/ Подли камериерки
Eдинствения сериал, който гледах този месец беше третия сезон на Подли камериерки. Писала съм и друг път за него и знаете, че го обожавам. Този сезон беше изключително интересен, затова го изгледах буквално на един дъх (разбирайте за  3-4 дни). Много се радвам, че сериалът е подновен за 4-ти сезон, защото е абсолютно превъзходен!


Това са моите филми за септември! Набелязала съм си още цял куп, които с удоволствие ще изгледам през октомври. Разбира се, ще споделя с вас тези, които най-много са ми харесали! А кои са вашите любими филми този месец?

                                                                                                      Love, Adriyana

                                                   Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA
втория ми блог - Classroom Of Joy



Няма коментари:

Публикуване на коментар