неделя, 9 август 2015 г.

MAC Dazzleglass - ревю

Здравейте, приказни!
Днес ще ви споделя мнението си за два глоса на MAC Dazzleglass. Моите са в цветове Smile и Baby Sparks.


По принцип не съм голям любител на гланцове, глосове и т.н. Намирам ги за неприятни за носене, лесно размазващи се, лепнещи и т.н. Може би след време ще го обожавам, но на този етап предпочитам да си купя нормално "твърдо" червило, което ми носи доста повече удоволствие. Когато става въпрос за марка като MAC от която нямам радостта да разполагам с много продукти обаче... гримо-маниакът в мен се обажда и шепне - да, да вземи ги!
Така тези две малки съкровища се озоваха в колекцията ми благодарение на Поли от policosmetics82, която често разпродава гримове, които не използва.



Глосовете са в стандартна опаковка за подобен тип продукти. Усеща се стабилна и е много приятна на пипане.
Глосът се нанася с помощта на четчица, което според мен е по-удобно от апликатор. 


Консистенцията на глосовете е приятна за носене. За съжаление са лепкави, но не прекалено. Доста дълготрайни са. Мисля, че не са подходящи за носене самостоятелно, поне според моите предпочитания, но сложени върху друго червило стоят разкошно. Миришат много хубаво, на някакви ванилови вкусотии.

Smile е бледо оранжево с много фини брокатени частици, които в зависимост от светлината имат различен цвят- розови, лилави, сребристи. Сложен върху друго червило придава невероятен блясък.



Baby Sparks е бледо розово със същите частици, в които ми се струва, че преобладават лилавите към сини. Нещо в този цвят ми напомня за Пепеляшка и нейната бална рокля. Може би като съм била малка точно така съм си представяла идеалното червило за една принцеса - много нежно и бляскаво, което магически проблясва под светлините в балната зала.


Много трудно може да се пресъздаде бляскавостта на глосовете на снимки, но все пак вижте няколко, които успях да направя. На първата Baby Sparks е нанесен самостоятелно, като на останалите има и червило под него.


Цената на глосовете в официалния сайт на MAC е 20$, което е около 35 лева. Количеството им е 1.92 гр. Можете да разгледате и останалите цветове сайта на M.A.C
А вие имали ли сте досег с глосове на M.A.C? Ще се радвам да споделите какво мислите за тях!

                                                                                                      Love, Adriyana 

 

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар