събота, 1 август 2015 г.

July Favorites

Здравейте, приказни!
Този юли ще го запомня с невероятната жега! Определено не ми беше любима, макар да обичам лятото и цяла година да го чакам с нетърпение. Също така това е и месецът, в който така се отнесох с пазаруването на козметика, че "haul-ът" от миналия месец ми изглежда като дребосък. Странното е, че точно него нарекох "the BIGGEST haul ever" и смятах, че няма да се случи да имам друг месец с толкова много покупки. Този обаче би всички рекорди, но ако сте следили страницата ми във фейсбук, знаете... защото съм показвала повечето си нови неща.
Да не губим повече време обаче в приказки, а да видим кои бяха любимите ми продукти сред всички, които изпробвах този месец!


Имам цели пет любими продукта за лице този месец (петия ще го видите малко по-надолу)! Ако досега пренебряeвах тониците, то това е месецът, в който не съм спряла да ги използвам. Редувам Lush Tea Tree Water, който обикновено ползвам сутрин и този на Rhamnia Bynata, който предпочитам да нанасям вечер. И двата са много добри  и много различни, затова смятам, че са много добро съчетание. Едното ревю е вече в блога ми, а другото предстои.
Любимия ми крем този месец е  дневния на Rhamnia Bynata, за който вече съм правила ревю и можете да го прочетете, ако желаете.
Абсолютен фаворит е маската на Lush, наречена Mask of Magnaminty. За нея също имам ревю. Преди няколко дни свърши и скоро мисля да си взема голямата разфасовка.



Измиващия гел за лице на Essentiq използвах редовно този месец и определено ми хареса действието му. Марката е слабо позната у нас, дори мисля, че продуктите все още не са пуснати за продажба. Имах радостта да ми бъде изпратен от марката за проба и скоро ще направя по-подробно ревю за него. Продуктът е натурален и органичен, като опаковката се рециклира.
Чудех се каква е тази цялата мания по сухите шампоани на Batiste, докато и аз не се сдобих с един и се уверих в страхотното му действие. Оставя много приятно усещане за свежест в косата, а също така ухае много хубаво. Не съм използвала други сухи шампоани, за да направя сравнение, но определено харесат този. Малката опаковка е оригиналния вариант, като имам още един в голяма опаковка, който е Fresh (синия).
Лентичките за избелване на зъби PearlDent използвах с голямо удоволствие в първата половна на месеца. Споделих резултата от тях с вас в тази публикация.


Лосионът за тяло на Bioten ме спечели още при първото използване. Прави кожата мека, подхранва я, не съдържа вредни съставки и може би най-хубавото -  ухае великолепно на орхидея. Дори въздухът, в стаята, в която съм го използвала мирише страхотно доста след нанасянето му. Ще имам ревю за него, така че спирам до тук.
Като си говорим за аромати не мога да пропусна душ гелът на Cottage с аромат на карамел. Не съм имала по-прекрасно миришещ душ гел. Мога да седя с часове и да го мириша, да не говорим, че не искам да изляза от под душа щом ползвам него. Определено искам да пробвам и други аромати от тази марка, защото съм сигурна, че ще са невероятни.
И за да не си помислите, че избирам любимите си продукти по аромат (като се замисля всички, които изброих досега миришат уникално!) ще ви кажа, че кремът за стъпала на Titania има ужасен аромат. Купих си го, защото е с уреа, а най-любимия ми крем за крака на Balea също е с уреа (но за съжаление dm ми е много далече и много рядко ходя там), но той се оказа доста по-различен от него. Въпреки това си върши страхотно работата, омекотява стъпалата и подхранва в дълбочина, нещо, от което се нуждая летните месеци. Почти на свършване е и скоро ще пробвам и друг от марката.
От Снежи от Snejana Atanason' beauty blog разбрах за този рол-он против изпотяване на Yves Rocher, който е без алуминий и веднага си го купих. Действа много добре, като също и мирише много хубаво. Добро попадение е според мен, като се има предвид колко вредни съставки използват за направата на останалите продукти против изпотяване. Все пак мисля да си купя от Just Amazing - био натурален дезодорант , който ако ви е интересно можете да погледнете тук.


Включих и три червила в любимците си, защото две от тях са откритие за този месец, а едното е стар любимец. Става въпрос все за цветове в коралово-оранжевата гама,които знаете, че са ми любими. Двете нови открития са на Golden Rose - едното е от серията Vision № 134 , а другото - Velvet Matte № 24. И двете имат ревюта в блога!
Червилото, което нося за поредно лято и никога няма да ми омръзне е Flormar Pretty 322. Уникален цвят, супер пигментация. Невероятно е!

Любимия ми сериал този месец е свежата комедия Cougar Town. Говорила съм ви и друг път за него, защото всяка година наваксвам със сериите. Сега гледам пети сезон, а след това има и шести. Невероятен хумор, много хубава актьорска игра и любимата ми Кортни Кокс, която е родена за комедийна актриса. Радвам се много, че в един от епизодите участваше и Матю Пери (Чандлър от Приятели) и отново ги видях заедно на екран. Досещате се, че съм голям фен на Приятели , нали? (а има ли някой, който не е?)




Филмът, който ми направи най-голямо впечатление през юли е Dеvil's Knot, който е по действителен случай. Историята проследява дето за убийство на три малки момчета, които биват намерени завързани и удавени в реката. Ролята на майката на едното от момчетата се изпълнява от Рийз Уидерспуун, която може би знаете, че обожавам. Заради нея гледах и филма, който се оказа доста интересен. Засяга се една много важна тема, а именно - как понякога престъпленията остават неразкрити и се обвиняват хора, само за да има обвиняеми. Определено останах впечатлена от филма и ви го препоръчвам.




Това са любимците ми за юли! Ще се радвам да науча кои са вашите ! Пожелавам ви един незабравим и изпълнен с много положителни емоции август :)

                                                                                                  Love, Adriyana

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар