неделя, 30 август 2015 г.

Филмов август

Здравейте, приказни!
Когато става въпрос за филми... имам периоди в които не гледам нищо цял месец (изключваме бюти видеата в youtube, които винаги са на "дневен ред")или такива, в които ми се събират много чакани филми или сериали и просто имам желание да видя колкото се може повече от тях. Август месец беше от втория вид, защото изгледах няколко дългоочаквани от мен филма, както и наваксах със сезоните на любими сериали (което обикновено правя всяко лято). Ето и филмите, които ми направиха най-голямо впечатление през филмовия август.

Hot Pursuit/Гореща гонка
Както не веднъж съм казвала - една от най-любимите ми актриси е Рийз Уйдърспуун. Обичам да я гледам. Особено когато участва в комедии. Пълни ми душата с шантавите си персонажи и страхотната си игра. Наскоро си подреждах колекцията с двд-та и забелязах, че филмът "Професия блондинка" го имам на видеокасета, двд българско издание и двд американско издание. Втората част също. Е, явно се сещате от къде идва обичта ми към актрисата. Именно от този филм, който съм гледала над 10 пъти. Но... все пак да ви напиша нещо и за най-новия й филм. Той е така нашумелия Hot Pursuit, комедия в която Рийз си партнира със София Вергара. Макар историята да не е нищо особено... играта и на двете ме накара да го изгледам цели три пъти за една седмица. Не се смейте, както казах, наистина обожавам Рийз. Отдавна исках да направи комедия от този тип, защото последните години участваше във все "по-сериозни" филми. Саундтракът на филма пък е на Маранда Ламбърт, която в последните години ми е доста интересна като певица. Абе, въобще... обичам когато излезе подобен филм, който искам да гледам отново и отново.


Mindscape или Anna (разпространява се и с двете заглавия)
Този филм го открих съвсем случайно. Трейлърът ми изскочи в youtube, докато гледах нещо друго и веднага ме заинтригува. Оказа се доста интересен психологически трилър, в който до края се чудиш за отговорите на възникналите въпроси. Определено любим жанр са ми подобни филми, които те въвличат в действието, като те провокират да впрегнеш умствените си сили, за да разгадаеш заедно с героите мистерията, която ти поднасят. Филмът е от 2013 и е с актрисата Taissa Farmiga, която може би много от вас познават от  American Horror Story. Определено филм, който препоръчвам, ако си падате по научно фантастични психологически трилъри.



Good People/Добри хора
Филмът е от 2014 и мога да го определя като екшън. Той отново е с любима моя актриса - Кейт Хъдсън. Историята се върти около двама обикновени съпрузи, които намират огромен брой пари в къщата си и биват преследвани от престъпници, които искат да им вземат парите. Много интересен, с бързо развиващо се действие. Много ми хареса, препоръчвам, ако търсите незаангажиращ, но вълнуващ филм.
 


Що се отнася до сериали, определено тема номер едно този месец е разкриването на A в Pretty Little Liars. След цели 6 години, в които всяка седмица с нетърпение пускам новия епизод аз също много исках да разбера кой в крайна сметка ще се окаже злодея. Доста от феновете на сериала останаха недоволни, но аз не съм от тях. Финалът ми хареса  и чакам новите епизоди, както и последната книга от поредицата, която трябва да излезе скоро.


Следващия сериал, който изгледах е Orphan Black. Макар последния сезон да не беше толкова интересен, колкото предишните два не мога да не отделя няколко реда, за да изкажа възхищението си към Татяна Маслани, която e повече от брилянтна актриса. Играе цели 6 персонажа в този сезон и съвсем заслужено беше номинирана на Еми. Сериалът попада в графа - научна фантастика и ако търсите нещо интересно за гледане, знайте, че ще се пристрастите още след първия епизод, хаха

Melissa and Joey е комедията, която може да ми върне усмивката само с няколко кадъра. Този месец изгледах последните 2 сезона и останах влюбена завинаги! Жалко, че сериалът свърши, но всяко хубаво нещо си има край, нали? Много забавен, сниман на живо пред публика (подобно на Приятели) и със страхотни актьори. Ако навремето сте гледали "Сабрина - младата вещица" няма как да не познавате играта на Мелиса Джоан Харт, която смятам, че изигра ролята на живота си в Мелиса и Джоуи. Обичам, просто обичам този сериал!



Като стана въпрос за комедийни сериали, последни сезони и... Приятели ще трябва да спомена и Cougar Town, който попадна в любимците ми от миналия месец. Няма да се спирам подробно на него, само ще ви кажа, че определено си заслужава гледането и макар че в началото малко трудно го възприемах, то днес е един от най-любимите ми. Определено ще ми липсва!


Изгледах на един дъх American Horror Story : Freak Show. Този сезон за мен беше най-извратения, който съм гледала (не съм гледала втория, след първи епизод се отказах), като се нарежда на второ място по любимост след третия сезон "Вещици". Това е един сериал, който макар да съдържа ужасяващи сцени и супер извратени истории е поднесен по един много интригуващ начин, който те кара да не отлепващ поглед от екрана. С право е голям хит и любим на всички. Актьорите също са уникални. Нямам търпение за новия сезон!




Ще спомена и още няколко филма, които гледах, но не мога да ги нарека любими. Терминатор: Генезис е петата част от поредицата Терминатор. Филмите по принцип харесвам, гледала съм ги доста често като по-малка с брат ми. Този също ми хареса,но определено съм забравила доста неща и ще трябва да си ги припомня и останалите четири, за да навържа така или иначе доста неясния (поне за мен) сюжет. 
Dark Places го чаках с голямо нетърпение заради Charlize Theron, но не мога да кажа, че  ми хареса особено. Интересен е, но нищо повече.

За съжаление имам и два разочароващи филма този месец.

Inside Out го чакам откакто се заговори за него. Като голям фен на Дисни всеки нов филм е голяма вълнение за мен, но този не ме грабна. След всичките положителни отзиви и голямата реклама очаквах много повече. Изгледах го с интерес и бих го гледала пак, но го отчитам като голяма издънка на Дисни, които по принцип правят разкоши анимации.
The Lucky Ones е филм по роман на Никалъс Спаркс, а аз съм си поставила за цел да изгледам всичките подобни филми. След невероятните Тетрадката, Незабравима разходка, Писмо в бутилка и Най-доброто от мен... този филм ми се стори далеч не толкова интересен и вълуващ. Определено очаквах доста повече!
А кои бяха вашите любими филми този месец?

                                                                                                   Love, Adriyana

 

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар