неделя, 30 август 2015 г.

August Favorites

Здравейте, приказни!
Не мога да повярвам колко бързо отмина лятото... Ето, че днес е последния ден на август и е време ви споделя кои бяха любимците ми през последния летен месец.


Най-накрая намерих напълно натурален дезодорант и съм много радостна от този факт. Забравям за всички спрей дезодоранти, рол-они и сухи дезодоранти, защото Just Amazing e лесен за употреба, със страхотен състав и много приятен аромат. Знам, че доста хора се интересуват от натурални дезодоранти, затова спирам до тук и съвсем скоро ще има цяло ревю на продукта.
Серума за лице с лифтинг ефект на Natural Cosmetics Argan & Macadamia e много приятен продукт, подходящ за топлото време. Много добре ми се отрази на кожата. Има леко водниста консистенция и приятен аромат. Попива бързо, много добре хидратира и освежава кожата. Вече е почти на свършване и определено бих си го купила пак. Страхотен продукт !
Балсам-спрея за тънка коса на Macadamia e продуктът, който не очаквах да харесам толкова. Той се впръсква в косата след като е измита и суха, като не се нуждае от допълнително измиване след това. Има невероятен аромат, подхранва косата и също така спомага за оформянето на прическата. 


Rimmel Stay Matte е фдт, за който много бях чела и слушала, затова си го купих без да се замислям. Оказа се, обаче, че не е подходящ за моята кожа, защото тя е суха, а той е с матов финиш. Дълго време не го харесвах и не разбирах защо отнася всичките тези хвалби. Оказа се обаче, че е перфектен за топлите месеци, когато кожата ми е малко по-мазна или пък за пътите, в които искам по-голямо покритие. Изглежда невероятно на снимки, което също е голям плюс за мен. Определено е един много добър продукт, който препоръчам с две ръце, особено на момичетата с нормална или мазна кожа.
Серума за удължаване на мигли на RevitaLash ползвам последните два месеца, като първия месец го нанасях всяка вечер преди сън, докато втория доизхабявах останалия продукт, като си слагат от време на време от него. Макар да бях скептично настроена към подобен продукт с радост установих, че наистина действа. Миглите ми станаха по-гъсти и по-дълги.
Продуктът е много лесен за нанасяне, не е съпроводен с дискомфорт. Промяна в миглите забелязах към края на месеца, когато сложих спирала и останах очарована. Никога не съм имала дълги мигли, а винаги съм си мечтала за такива. Радвам се, че на родния пазар вече се предлагат серуми за удължаване, които малко или много карат една жена да се чувства по-красива.



Любимата ми песен този месец е Smoke Break на Carrie Underwood. Не веднъж съм ви споделяла, че това е една от най-любимите ми певици и всеки нов неин сингъл ме прави много щастлива.





Август беше и месецът, в който не липсваха любими филми, на тях посветих отделна публикация, която можете да погледнете, ако все още не сте - Филмов август

Любимото ми място този месец е басейн Корали в Панчарево. Много приятно място, което имах удоволствието да посетя два пъти. Минерално вода, красива гледка и много интересен басейн, в който можете да влезете в "пещера", ако не искате да стоите на слънце. С нетърпение очаквам да се върна отново там :)


Това бяха любимците ми за август! Изпращам лятото с усмивка, защото то ми донесе много положителни емоции. Надявям се септември да е пълен с радост, вдъхновение и творчество и разбира се най-вече със здраве!

                                                                                                 Love, Adriyana


Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA
втория ми блог - Classroom Of Joy

Няма коментари:

Публикуване на коментар