събота, 18 юли 2015 г.

По-красива и бяла усмивка с PearlDent Bright White

Здравейте, приказни!
Изминаха 14-те дни, в които използвах лентичките за избелване на зъби PearlDent Bright White и хич няма да ви мъча, а директно ще отговоря на въпроса - да, те действат!


Голямо вълнение съпътстваше ползването им, защото за мен вида на зъбите и усмивката ми винаги са били от голямо значение и макар като цяло да имам бели зъби, забелязвах, че не са в най-добрия си възможен вид последните няколко години. Никога преди това не съм избелвала зъбите си, разчитала съм само на избелващи пасти за зъби, а и не бях запозната с начините на избелване и т.н. Радвам се, че открих PearlDent, защото смятам, че и занапред ще ми бъдат от полза. 

Лентичките пристигат в картонена кутийка, в която има 14 "пакетчета" във всяко от които се намират по две лентички - една за горните зъби и една за долните. Също така получавате и листовка, в която е описано как да ползвате лентичките.
Интересното при тези лентички е, че те са напълно безвредни за организма и спокойто можете да поглъщате част от продукта, който така или иначе попада в устата ви. Също така те действат постепенно, защото съдържанието на пероксид е в доста малко количество, като по този начин са много "щадящи" към емайла на зъбите ви. 


Аз имах малки проблеми при първото им поставяне, като почти не успях да сложа лентичката на долните зъби, защото се беше размекнала от жегите. След това прочетох, че бюти блогърките, които вече са ги ползвали ги поставят в хладилника за няколко минути, което прави употребата им доста по-лесна. Накратко - всичко, което правите е да отлепите лепенката и да я залепите на зъбите си. Тъй като лентичките са по-широки от зъбите на повечето хора, то трябва да ги подвиете навътре, което означаха, че избелват зъбите и от вътрешната страна.
След като ги поставите престоявате 1 час с тях и след това отлепяте. Изплаквате с четка и вода, за да махнете остатъците от гела.
Лентичките можете да поръчате от тук, като цената им е 69.99 лв., но мисля, че все още можете да използвате промо кода SUMMER2015 и да ги купите с 30 % отстъпка.

Как ги използвах аз?
Първоначално доста се стреснах от това, което пишеше в ръководството за ползване - че зъбите могат да станат чувствителни и да се появят бели петна. Всъщност наистина зъбите ми след първото ползване станаха доста чувствителни.  За щастие това състояние отшумя след 2 - 3 ползване. Не ми се появиха бели петна.
Поставях ги вечер (най-препоръчително е), около час и половина преди сън, като през това време най-често бях на компютъра или на разходка. По никакъв начин лентичките не нарушиха ежедневната ми рутина, напротив, дори станах по-подредена, защото следях за стриктното спазване на поставянето им, хаха.
Лентичката на горните зъби ми залепваше перфектно и дори не  усещах, но тази на долните ми създаваше леки проблеми, защото езикът се опира в нея и особено при говорене се усеща повече. Имам чувството, че там гелът се разтваряше по-бързо, което е естествено.
Отстраняването не ми се стори неприятно, както казваха повечето. Просто отлепваш лентичките, жабуркаш устата си с вода, а след това леко минаваш с четката за зъби, за да отстраниш останалия гел. Не използвах паста, тъй като преди да поставя лентичките винаги първо измивах хубаво зъбите си.
Като цяло по време на ползването миех зъбите си по-често от обикновено, защото се стараех да получа оптимален ефект. След всяко кафе или по-цветна храна посягах към пастата и четката за зъби. Смятам и за напред да продължа така, защото според мен и това спомогна за ефекта на лентичките.

Резултатът !
Забелязах резултат още веднага, защото имах няколко малки кафяви петна на един от долните зъби, които бяха избледнели. В края на курса от две седмици тези петна се махнаха напълно, като ме направи много щастлива! Те са ясно доказателство за избелващото действие на лентичките. Също така усещах зъбите си по-гладки и полирани, а устната кухина  много чиста и свежа. 


ПРЕДИ
СЛЕД
СЛЕД

Установих, че зъбите ми са доста бели, когато ги видях на снимка и изглеждаха страхотно! Очаквах резултат, но определено останах очарована и дори изненадана от действието им!

Препоръчвам на всички да ги пробват, но имайте предвид, че ако зъбите ви са по-сериозно оцветени или пък пушите и пиете черно кафе повече от един път на ден... няма да получите максимален ефект. Тези лентички не правят чудеса, просто допринасят за една по-бяла и по-красива усмивка. И все пак - красотата на усмивката ви зависи от самите вас и положителната ви нагласа към света. Дори най-белите зъби не могат да разкрасят едно намръщено лице, не го забравяйте :)


                                                                                                           Love, Adriyana

P.S. Не пропускайте да се включите в съвместния ни giveaway с Rhamnia Bynata !


*лeнтичките ми бяха предоставени от PearlDent Bulgaria и PolinaSofia Blog за проба, мнението ми за тях е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар