неделя, 5 юли 2015 г.

NYX Girls Nail Polish - ревю

Здравейте, приказни!
Днес ще ви споделя мнението си за един от най-новите продукти на NYX. Това е лакът за нокти от колекцията NYX Girls. Моят е в цвят Rum Punch и е в нежно розово.


Влюбих се в цвета! Определено ще го нося доста това лято, но според мен е подходящ за всички сезони. В шишенцето се забелязват малки брокатени частици, които обаче са почти незабeлежими по ноктите.
Лакът съхне сравнително бързо, но е доста блед и непокривен при първо нанасяне. За да постигна максимално покритие и цвят на мен ми трябваха три слоя. Получава се много хубав цвят и когато сложите само два слоя, но лично аз го предпочитам с три. Четката е стандартна, много добре нанася продукта.

С нанесен 1 слой
С нанесени 2 слоя
С нанесени 3 слоя


Цената за 10 ml е 7.95 лв. Можете да го поръчате от сайта на NYX или на местата, на който предлагат продукти на марката. Колекцията предлага голямо раpнообразие от цветове и видове лакове.
Оставам положително настроена към лаковете на NYX (това е първия ми техен лак). Цветовете са много красиви, но смятам, че цената им е прекалено висока. А какво е вашето мнение?


                                                                                                  Love, Adriyana


* лакът ми бeше предоставен от NYX  Cosmetics Bulgaria за проба, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му.

                                                     Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар