неделя, 19 юли 2015 г.

Lilly Hand Cream - ревю

Здравейте, приказни!
Открих 2 крема за ръце, които много ми харесаха и си заслужава да поговорим малко повече за тях. Те се на Lilly и откакто ги имам не съм посягала към други.


Първоначално си взех варианта, който е с SPF 20, защото ми се стори перфектен за лятото. Не очаквах обаче да ми хареса толкова много, че след няколко пъти използване да се върна и да грабна още една разновидност на крема, а именно този, който е с витамин С.
Кремовете са в стандартна опаковка на кремове за ръце. Слънцезащитният е в жълта, а този с витамин С в бяла, с оранжеви надписи.
И двата крема се  борят с  преждевременното стареене на кожата на ръцете. Омекотяват кожата и я правят по-еластична. Подходящи са за всякакъв тип кожа, като този с витамин С е по-подходящ за по-зряла кожа.
И двата крема са без парабени! Произведени са в Сърбия.


Консистенцията на кремовете и много приятна - нито много гъста, нито много течна. Попиват много бързо в кожата, като не я оставят мазна. И двата крема имат много хубава миризма, като повече ми харесва тази на оранжевия. Той мирише на портокали, като ароматизира и ръцете  поне за около час. Използвам го вечер и ми е много приятно леко да ми ухае на портокали докато заспивам...
Моите ръце са сухи и мисля, че и двата крема са подходящи за мен и ми се отразяват много добре. Определено бих пробвала и другите видове от кремовете на Lilly, защото съм сигурна, че и те ще ми харесат.
Цената им е 1.99 лв. за 100 ml.
А вие ползвали ли сте някой от кремовете на Lilly?

                                                                                                    Love, Adriyana


Още места, на които да ме намерите :


youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA


Няма коментари:

Публикуване на коментар