неделя, 14 юни 2015 г.

Shiseido After Sun Intensive Recovery Emulsion - ревю

Здравейте, приказни :)
Лятото е при нас и е важно да помислим за слънцезащитата на кожата си. Знаете, че неизползването на SPF не само състарява кожата, води до появата на бръчки, петна, но и може да доведе до по-сериозни последици - изгаряне, рак на кожата и т.н.
Аз съм от хората, които когато са на почивка постоянно са във водата. Никога не ми е допадало излежаването на слънце, не желая да имам тен, получен по такъв начин и винаги използвам SPF 50 +. Колкото повече време прекарваме във водата, толкова обаче по-голям е рискът от изгаряне, особено на откритите части, а именно лицето, затова много старателно подбирам продуктите за лятото и особено за почивка/море.
Миналата година открих един страхотен продукт, който не предпазва кожата от слънцето, но й помага да се възстанови естенстевия си баланс след излагане на слънце, като я охлажда, хидратира и подхранва. Това е Shiseido After Sun Intensive Recovery Emulsion.


Сдобих се с два тестерни варианта на продукта миналото лято и едното мъниче го използвах, докато бях на море. Стигна ми точно за 10 дни, като го нанасях всеки ден след като се прибера от плаж и почистя хубаво лицето си. Има много лека формула, която бързо попива в кожата. Мигновено освежава и охлажда лицето, като премахва  онова гадно парещо усещане ,което всички сме имали след плаж. Не беше нужно да нанасям допълнително крем до края на деня, не ми излизаха пъпки.
Емулсията може да се използва и за тяло, но при положение, че разполагах с две шишенца с по 7 ml нямаше как да похабя дори  капка за нещо друго, освен за лицето ми. Цената на пълноразмерния продукт е 28 паунда за 40 ml.
Обобщеното ми мнение е, че това е един много добър продукт, който обаче е прекалено скъп за действието си и най-вероятно не бих купила в пълен размер. Все пак с нетърпение очаквам денят, в който ще започна да използвам и втората си опаковка Shiseido After Sun Intensive Recovery Emulsion (разбира се не заради нея, а заради моментите, които ще я съпътстват, хаха )

                                                                                                 Love, Adriyana

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар