неделя, 31 май 2015 г.

#NoBuyMay - финалът (Haul #6 или какво ме изкуши)

Здравейте, приказни!
Спомняте ли си за #NoBuyMay ?
В последния ден на май е време за равносметка, а именно... успях ли да не пазарувам козметика през май, както си бях обещала. Може да се каже, че съм доволна от резултата, защото макар да си купих няколко неща (ще ги видите след малко) те не бяха много, а също така някои от тях бяха неотложни.
Не съм човек, който често обикаля магазините. Първо, защото не обичам просто да разглеждам и неизбежно ще купя нещо и второ, защото живея в малък град и за да посетя Lilly, Dm или някой друг по-голям магазин за козметика трябва специално да отида до съседния град. Дотук #NoBuyMay изглежда доста лесен за изпълнение, но да видим дали е точно така :)

Първото нещо, с което наруших забраната си да не купувам козметика беше един сет четки на Ecotools. Видях ги в Olx и без да мисля си ги поръчах,  защото сметнах, че са на някаква много голяма промоция (защото комплекта от 4 четки струваше 10 лв.) 
В последствие обаче установих, че не са оригинални, а фалшиви копия .Първоначално имах съмнения, но не бях сигурна, защото доста добре имитират оригинала. След като прочетох в интернет статии на тема как да разпознаем имитациите вече съм сигурна. Въпреки това четките не са лоши (за цената си от 2.50 всяка) и ги ползвам с удоволствие (особено кабуки четката), така че не съжалявам за покупката. И да... другия път ще внимавам при поръчването на четки от нета...


Обикновено към средата на май си купувам слънцезащитния крем за лице, който ще е най-добрия ми приятел през лятото. Моята кожа е много бяла и бързо изгаря, затова винаги ползвам висока защита през лятото. За лицето винаги ползвам SPF 50 + дори за кратко излагане на слънце, като например разходка и кафе с приятели или отиване на работа.
Тази година избрах слънцезащитния крем на Bioderma Photoderm Max SPF 50 +. Засега нямам много наблюдения, но ще напиша ревю, ако сметна, че кремът си заслужва да се похвали. Заедно с него си взех и една малка розова мицеларна вода Bioderma, защото ми трябваше втори продукт, за да ми подарят козметична чантичка (да ме пита човек защо ми е, но...)


Любимата ми покупка на месеца и също така съвсем ненужна (за някои, може би) са двата парфюма на Марая Кери, за които смятам скоро да направя ревю (видяхте ли вече ревюто на Lollipop Bling Honey?). Естествено, че нямам нужда от нов парфюм, защото съм натрупала аромати, които ще ми стигнат поне за 3 години... но тъй като парфюмите на Марая Кери по скоро ги колекционирам, отколкото да ги ползвам смятам, че това е една доста разумна покупка, било то и през месец, в които покупки като тази са забранени. Също така през май работих много... и исках да си подаря нещо, което да има стойност за мен, не ми е от първа необходимост, а чисто и просото си е глезотия. Какво по-добър избор от Vision Of Love и Never Forget You от колекцията Lollipop Splash The Remix на Mariah Carey. Поръчах ги от сайта parfimo.bg и изключително много съм доволна от обслужването. Парфюмите бяха много добре опаковани, нямаше и драскотина по кутиите, а освен това получих мостра на парфюма Burberrу Bodу Tender, с което окончателно ме спечелиха. Сега мисля да си поръчам още два парфюма на Марая Кери, които нямам, а ги има в сайта :)


Следващата ми покупка беше крем за ръце на Refan. Купих си го, защото кремът, който нося в дамската ми чанта свърши и трябваше да се сдобия с нов. Избрах този на Refan, защото е в доста малка опаковка, същото така пише, че е без парабени и ухае много хубаво. Използвам го вече 2 седмици и ми харесва. Цената му беше 1.20 лв.


Започнах доста да ограничавам поръчките си от Avon не само този месец, но и по принцип. Този месец единственото нещо, което поръчах беше спреят за бързо съхнене на лак, от който съм много доволна. Беше доста намален, което още повече ме подтикна към купуването му.


Това бяха продуктите, които ме изкушиха този месец. Мисля, че се справих добре и всички покупки (освен четките) са разумни и обмислени. А вие какво си купихте през май?

                                                                                                     Love, Adriyana

Прочетете какви са били новите ми придобивки през изминалите месеци :
Haul #1
Haul #2
Haul #3
Haul #4
Haul #5

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар