вторник, 5 май 2015 г.

May In Movies : Tinker Bell and The Legend Of The NeverBeast

Здравейте, приказни! :)
След двата драматични филма, с които започнах "филмовия май" дойде време за нещо много, много любимо мое и със сигурност не толкова драматично. Това е шестия филм от поредицата за Тикърбел, който носи името The Legend Of The NeverBeast.
Както може би вече сте разбрали аз съм огромен фен на анимациите на Дисни (вижте повече тук)! Също така едни от най-любимите ми анимации за всички времена са филмите за Тinker Bell. Ето защо за мен е много вълнуващо и радващо това, че Дисни направиха цели 6 филма (+ един мини-филм) от поредицата.



The Legend Of The NeverBeast определено ми хареса повече от предишния филм, който излезе миналата година Tinker Bell and The Pirate Fairy. И в този главната роля не е поверена на Тинкърбел, а на феята но животните (Fawn /Вивета), която се озвучава от Ginnifer Goodwin ("Once Upon A Time"). Историята както винаги е много интересна, анимацията е повече от уникална и въобще каквото и да ви кажа ще е малко. Ако искате да се потопите в един красив свят за малко повече от час - тогава бягайте към киното ! 

 Оценка 6/6
Можете да видите повече за филма в IMDb.



                                                                                      Love, Adriyana


Няма коментари:

Публикуване на коментар