вторник, 3 февруари 2015 г.

Козметично кошче #4

Здравейте, момичета!
Тази вечер реших да направя нещо приятно и полезно, а именно да се разделя с поредните си празни опаковки и да споделя мнението си за продуктите, доскоро намиращи с вътре в тях.
Започваме с три маски за лице :)


Първата е на Botanical Choice и се води “натурална перлена маска с витамин Е”. Количеството вътре ми стигна за 5 – 6 пъти ползване. Не останах очарована, просто защото не видях никакъв резултат и няма да повторя покупката.


Следващата е на известните сред блогърите Montagne Jeunesse . На опаковката пише, че има силно антиоксидантно действие и дълбоко подхранване. Състои се от две части – първата е самата маска, която отмиваш след 15-20 минути, а втората е кремът от горски плодове, който би трябвало да хидратира дълбоко. Чак толкова неща не усетих да прави с кожата ми, но определено ми хареса. Бих си я купила пак.


И третата и последната опаковка от маска е на същата марка и е пилинг маска с мед от Манука. При нанасянето имаш чувството, че нанасяш мед, но доста разреден. Отстраняването й беше много трудно. Може би аз не постъпих правилно и нанесох доста тънък слой (половината от цялото пакетче), но като цяло не останах очарована. Не бих си я купила пак.

Преминаваме към няколко подукта за лице. Първият е термалната вода на Vichy. Добър продукт, определено, който ползвах с удоволствие. Недостатък и то голям обаче е, че остана вода, която не мога да изпръскам и трябваше да разрежа флакона (след снимките). Може би това е  случило само при мен, не съм чула друг да се оплаква от подобен проблем.
Изхарчих и един измиващ гел на Balea в травъл размер. Това нещо е страхотно. Много нежно, не изсушава кожата и доста икономично. Определено бих си го купила пак.
Една мостра/или травъл размер на крема за лице Urben Veda също попада в козметичното ми кошче. Определено крем, който не е за моят тип кожа, затова и явно резултатите не бяха впечатляващи (дори напротив). Падна ми се от Pretty Box преди време.


Кремът за лице на Bilka с екстракт от краставица и пъпеш харесах много. Определено бях си го купила пак. За него съм писала малко повече тук.


Изхарчих до дъно и две масла на Ikarov - бадемово и маслиново. Не оставам без подобни мъничета, вършат работа за какво ли не. Най-вече си ползвам за домашния си демакиант.

Душ гел на Avon е следващата празна опаковка, която попада в козметичното ми кошче. Този е от нова серия и се води кремообразен. Не е лош, бих си го купила пак. 


Една балсамче на Avon, което няма да си купя повече е поредната празна опаковка. Не, че е лошо, но не е нищо особено.

Поредния лакочистител Forte, който съм изхабила също е тук. Определено добър продукт, но откакто почнах да ползвам зеления на Lily мисля, че Forte нява да купувам повече.

Последнто нещо не е козметичен продукт, но реших да го включа. Това е една стъклена пила на Avon, която купих преди време. Не ви препоръчвам да го правите и вие. От 2- 3 ползвания се изтърка и остана само стъклото. Останах доста разочарована, тъй като доколкото си спомням не беше много евтина. 


Това е от мен! До скоро :)

                                                                                                             Love,Adriyana

Няма коментари:

Публикуване на коментар