събота, 3 януари 2015 г.

Балсами за устни - winter edition

Здравейте и Честита Нова Година!
Пожелавам на всички да са здрави, да се радват на малките неща и да не спират да преследват големите си мечти.

Много се чудих каква да е първата ми публикация тази година. Исках да е с някакъв грим, но кой носи грим в този студ? Затова реших да ви покажа балсамите за устни, които ползвам тази зима и да споделя с вас кои от тях ми харесват и кои не чак толкова.


Figs & Rouge Mocha Orange - това балсамче беше в Pretty Box и първоначално хич не го харесах. Миризмата му не е много приятна и има малки частици (подобно на ексфолиант), но тъй като е от 100 % натурални съставки прави устните много меки и нежни. Обикновено го използвам вечер преди лягане, не обичам да го нося през деня. Жалко, че Figs & Rouge не се предлагат в България. Ползвала съм два от кремовете им за ръце и са страхотни !


Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia - кагато излязоха тези балсами преди няколко месеца бях много развълнувана да си купя един от тях и добре, че си взех само един, защото буквално не мога да спра да го нанасям на устните си. Миризмата му е върховна, изключително нежен е, като истинско масло. Не съм сигурна каква работа върши (освен пристрастяването),но определено е интересен продукт. Опковката е много готина, също.


Nivea Vitamin Shake Cranberry & Raspberry - никак не е лош, върши добра работа, но определено предпочитам Fruity Shine Cherry от същата серия на Nivea.


Maybelline Baby Lips Pink Punch - писах за него в един от постовете си за новите ми придобивки. Мнението ми е все същото - много сладък продукт - красива опаковка, страхотен нежно розов цвят (може да се ползва спокойно и като червило), нежна формула и страхотен мирис. Дали обаче е чак толкова подхранващ и овлажняващ не съм сигурна, по-скоро не.


Avon Care Protecting Lip Balm with Shea Butter & Almond Oil - това балсамче го имам от няколко години и то винаги се намира в дамската ми чанта, защото е много малко. Въпреки това има толкова много продукт в него, че не знам дали някога въобще ще свърши. Чудесен продукт по мое мнение.


Още три балсамчета на Avon присъстват в скромната ми колекция. И трите са от тези, които са в тип "бурканче" и лично на мен не са ми много удобни за използване.


Този със синята капачка е от серията Avon Care и е с витамин Е и го купувах миналата зима, ако не се лъжа. Използвала съм го 2-3 пъти, просто защото все не може да му дойде редът. Много прилича на предишния балсам, дажe мисля, че са почти еднакви, ако изключим опаковките, разбира се.

Avon Naturales мултифункционален балсам с праскова и памук - него също съм използвала малко, защото има миризма, която не харесвам. Напомня ми на сиропите, които пиех като малка...

И последния балсам е отново на Avon и отново е в бурканче. Всички надписи по него обаче отдавна са се изтъркали, защото го имам от няколко години. Помня, че беше от някаква зимна лимитирана серия и вече не се предлага в каталога за голямо съжаление. Това за мен е най-добрият балсам на Avon. Използвала съм го доста, както можете да видите на снимката.



А вие кои балсами използвате в това мразовито време? Бихте ли ми препоръчали някой?

                                                                                                  Love, Adriyana

Харесайте страницата ми във facebook - MakeUp Music Me

Няма коментари:

Публикуване на коментар