събота, 24 януари 2015 г.

MUA Undressed palette - ревю

Здравейте, момичета!
Сигурно много от вас са слушали за палитрата MUA Undressed, цветовете на която са копие на една от най-известните палитри в света на блогърите Urban Decay Naked Palette. Тъй като отскоро притежавам MUA Undressed реших да направя едно ревю или по - скоро да изразя мнението си за нея. За съжаление не притежавам Naked и не мога да направя сравнение. Но след като видях MUA Undressed вече искам оригинала! Да, искам Naked!

Палитрата е в пластмасова опаковка, доста компактна, която се затваря много добре и  е подходяща за пътуване. Цветовете нямат имена. На гърба са означени с числа от 1 до 12. Теглото на сенките е 9.6 г, а трайнстта им е 12 месеца (ние обаче знаем, че тук си затваряме очите, нали?) Освен 12-те цвята сенки в кутията има и двоен апликатор.

Повечето от цветовете са доста наситени, нежни и лесно се разнасят.Два от тях са матирани, повечето са перлени (или както точно се нарича, така и не се научих).
Ето и суочове на цветовете (не са от най-добрите, но само такива успях да направя).


Първият цвят е най-светлия е и много нежен кремав цвят, почти бял, подходящ за нанасяне под веждата. Не е особено пигментиран.
 

Вторият е доста по-красив по мое мнение, идеален за поставяне във вътрешния ъгъл на окото.  Цвета бих определила като пепел от рози в светлата гама. Има сатенен завършек, както повечето сенки в палитрата.
 

Третият цвят е светло кафяво и е матов. Това е най-непигментирания и цвета, който най не ми харесва от палитрата. Текстурата му е различна от на останалите цветове. Доста труден за нанасяне ми се струва, макар да съм го използвала само веднъж и предполагам, с така ще си остане, хаха
 

Четвъртият цвят е страхотен! Не знам как мога да опиша цвета. Може би пепел от рози,  с кафяв под тон или по - точно кафяв, с под тон пепел от рози. Хаха, е да, наистина не съм доба в описване на цветове! Това, че е перлен го прави за изглежда различен на различна светлина.

Следващият цвят е канелено кафяво и е матиран. Доста по-наситен е от третия цвят и по- лесен за работа.

Последният цвят от този ред е един от най-любимите ми в палитрата. Перлен златист цвят, но в гамата на кафявите, а не на жълтите златисти, може би. Стои много красиво на очите, нанася се много лесно. Супер нежна текстура и усещане.

Ето го и втория ред, в който няма лош цвят, всчки са УНИКАЛНИ (каква ирония, все пак са копия на други цветове, нали? хаха )


Първият е цвят тип "старо злато". Много, много красив. Все едно сте сложили сатен на очите си!
 

Вторият е по-тъмно кафяво, което също мога да определя, че има златисто в него, но този път е с по-хладен под топ, отиващ съвсем малко към сивото.
 

Третия цвят е ... дали да не кажа отново... пепел от рози, хахаха. Този път наистина е такъв, защото откривам убито розов под тон в него.
 

Следващият е кафяв, не толкова перлен колкото останалите от този ред, но все пак не е напълно матиран цвят.
 

Петият цвят е графитено сиво, но доста тъмно, почти отиващо към черно.
 

И последният цвят е един от най-любимите ми. Представлява синьо с сив подтон.

Не знам доколко обясненията на цветовете ми са ви или полезни. Но дано съм полезна като кажа - ако искате една наистина страхотна палитра за малко пари, то не чакайте, а си купете тази! Сенките са красиви - както когато ги видите в палитрата, още повече, когато ги сложите на клепачите си. Дълготрайни са и не се разпрашават много, защото текстурата им е по-скоро леко кремообразна, отколкото суха и прашна (дано има смисъл това, което казвам) С изключение на един цвят, останалите 11 си заслужават всяка стотинка.

Цената на палитрата е около 4 паунда, което са ненормално малко пари за такова качество! Аз лично си я купих за 16 лв.  от OLX, (ще сложа линк накрая). Със сигурност искам още палитри на MUA и още продукти на марката като цяло. Кажете ми, ако сте ползвали нещо тяхно и можете да ми го препоръчате:)


Някой беше написал,че не се нуждаеш от Naked щом имаш MUA Undressed... И сигурно е така, обаче има нещо при нас бюти блъгърите, което не ни дава да се задоволим в копия, нали? Колкото и страхти да са те. Да, тази палитра е върховна, но дали не ми трябва Naked? Трябва ми и още как и усещам, че тази година ще я държа  ръцете си :)

                                                                                                      Love, Adriyana
Beauty Mall - тук !
Харесайте страницата ми във Facebook - тук и се включете в giveaway-a :)
Благодаря, че четете блога ми :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар